اَلعَبْد ؛
.
_ عکاس: اَلعَبْد ؛
_ به وقت ِ: ¹⁴⁰⁵/⁰²/²⁷
_ موقعیت: تهران ؛ آسمان نمای حرم سیّدالکریم
_ اَلعَبْد ؛
.
.
• آداب و مستحبّات طعام ؛
• از آداب پیامبر مهربانی ها ؛ محمّد مصطفیٰ ست که قبل و بعد از طعام ؛ دست هایشان را می شستند .
• پیش از طعام و پس از آن ؛ اندکی نمک میل میکردند .
• و در هر لقمهٔ شان ؛ بسم الله میگفتند .
• و در میان طعام ؛ آب نمینوشیدند .
• و پس از میل کردن طعام ؛ بر سر سفره ؛ به اهل بیت خویش میفرمودند دستها را بالا گرفته و الحمدالله بگویند . . .
_ نویسندهٔ متن: اَلعَبْد ؛
_ اَلعَبْد ؛
.
.
یه نگاه بنداز به دور و برت ؛
غرق نعمتی!
غرق نعمت ولایتی!
غرق محبتی!
غرق محبت امیرالمؤمنینی!
روز ازل ؛ خاک تو رو از خاک امیرالمؤمنین آفریدند!
آیا آن شیعه ای که علی دارد ؛ خوشبخت نیست ؟!
پس شکر کن پروردگارت را که هٰذا مِنْ فَضْلِ رَبّی ..
[ اَلحَمْدُللّٰهِ عَلیٰ كُلٍّ نِعْمَة ]
_ نویسندهٔ متن: اَلعَبْد ؛
_ اَلعَبْد ؛
.
اَلعَبْد ؛
. یه نگاه بنداز به دور و برت ؛ غرق نعمتی! غرق نعمت ولایتی! غرق محبتی! غرق محبت امیرالمؤمنینی! روز
.
یه روایت میخوندم چند ماه پیش ؛
قریب به این مضمون بود که اهل بیت میفرمایند اگر شیعیان ِما میدانستند که بابت هر رنجی که در دنیا تحمل میکنند ؛
در عالم آخرت ؛ خداوند متعال چه اجری برایشان درنظر گرفته است ؛
آرزو میکردند که ای کاش تمام عمر خویش را متحمل سختی ها و بلاها شوند!..
[ در راه ِدوست ؛ هر زحمتی ؛ به اندازهٔ یک لذّتی ست.. ]
_ نویسندهٔ متن: اَلعَبْد ؛
_ اَلعَبْد ؛
.
اَلعَبْد ؛
وَ أسأل نفسي:ما فائدة عيناي إن كان لا تراك مجدداً؟
و از خود می پرسم: چشمانم به چه کار آیند ؛ وقتی قرار نباشد دوباره تو را ببینم؟
.
از ولنتاین بگویید و بخوانیدش : عشق ؛
ما که دلدادهٔ عشق علی و فاطمه ایم :))
_ اَلعَبْد ؛
.
.
گفت پیغمبر اکرم وسط خطبهٔ عقد ؛
چقدر فاطمۀ من به علی میآید . .
_ اَلعَبْد ؛
.