یه خاطرهٔ تلخ دارم از روز ۹ اسفند .
بیت و که زدن ..
باورم نمیشد که..
ساعت ۱۰ و نیم صبح ؛ تو راه از یکی پرسیدم واقعا بیت و زدن یعنی ؟!
آقا شهید شده یعنی ؟!
یه پوزخند زد گفت ایشالا..
قشنگ یادمه که از خیابون که رد شدم از شدت گریه نمیتونستم تعادل خودم و حفظ کنم .
چشمام تار میدید .
سلام بر آقایی که مثل جدش حسین ؛ با همهٔ اهل بیتش شهید شد و مثل جدش حسین ؛ سجاد او شد امام بعد از او ..
اَلعَبْد ؛
سلام بر آقایی که مثل جدش حسین ؛ با همهٔ اهل بیتش شهید شد و مثل جدش حسین ؛ سجاد او شد امام بعد از او
آقای ما از همان اول هم
سیّدعلی حسینی خامنه ای بود ..
زمان:
حجم:
2.8M
از خودم گلایه دارم..
منو از خودم جدا کن . .
#مداحی