اَلعَبْد ؛
💬 بنده علیالاصول [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان
.
علی ابن ابی طالب در محراب ؛
و حین سجدهٔ نماز صبح ؛
با فرق شکافته به آغوش خدا میرود . .
و هزار و چهارصد سال بعد ؛
سیّدعلی ؛
فرزندی از سلالهٔ علی ابن ابی طالب ؛
در دفتر کارش ؛
حین قرائت قرآن
و با زبان روزه به آغوش خدای علی میرود . .
همه گمان داشتند پس از علی ابن ابی طالب ؛
چیزی از حکومت علوی و اسلام ناب محمدی نخواهد ماند
که پسرش
امام حسن مجتبیٰ به امامت میرسد ..
و پس از سیّدعلی ؛
فرزندش سیّدمجتبیٰ علم این انقلاب اسلامی که بنیان گذار اسلام ناب محمدی در دنیاست را به عهده میگیرد . .
امام حسن مجتبیٰ ؛
در آن شرایط پر التهاب عالم اسلام
برای حفظ دین ..
جام زهر صلح با معاویه ؛ شیطان آن زمانه را مینوشد ..
و هزار و چهارصد سال بعد ؛
سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه ای نیز ؛
برای حفظ این نظام مقدس جمهوری اسلامی..
خلاف نظر خود ؛
و با قلبی سوخته و داغدار پدر و همسر و خواهر و خواهرزاده اش ..
جام زهر تفاهم نامهٔ با ابلیس عالم ؛ آمریکا را سر میکشد . . !
آری . .
" تاریخ
تکرار میشود . . "
_ خودنوشت ؛
_ اَلعَبْد ؛
.
اَلعَبْد ؛
📖 متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
من تا الان هیچی دربارهٔ این مسئلهٔ تفاهم نامهٔ نگفته بودم .
هیچی .
و هیچ اظهار نظری نکرده بودم .
چه در فضای مجازی
و چه در فضای حضوری و با رفقا و خانواده..
تا جایی که آقای من فرمود :
بنده
علی الاصول
نظر دیگری
داشتم . . !
داستان خوارج زمان امام حسن تکرار نشه..
از امام جلوتر حرکت نکنیم ..
پشت سر آقا .
سمعاً و طاعتا .