این کتاب رو حضرت آقا به زبان عربی نوشته بودند ؛
ولی انتشارات انقلاب اسلامی به زبان فارسی ترجمه ش کرده . .
اَلعَبْد ؛
فکت ⁸⁴ : رشد دادن یک انسان عظیم ترین بنایی ست که میتواند در هستی ساخته شود .
فکت ⁸⁵ : کاش میتوانستم احساساتم را در یک تابوت بزرگ دفن کنم !
و دفینه های استعدادهایم را از زمین کشف کنم .
و به تعالی برسانم .
و یقین دارم نمیتوانم چنین کاری کنم .
احساسات با من گره خورده
چنان عمیق
که گویی با فطرت من آمیخته .
پس باید با آنها زندگی کنم .
و به آنها به دید نشانهٔ انسانیت نگاه کنم
نه مانعی برای رشدم .
من دست در دست احساساتم
رشد خواهم کرد !