ناجه
دایره زندگی سه ضلعه، عشق و محبت. @TwitterEy
اگه فهمیدی این جمله از کیه، تبریك میگم
تو یه ایرانی هستی.
ناجه
ء ما مسلمونها سگ سیاه افسردگی نمیگیردمون چون سگ نجسه.
شایدم چون چاوشی موزیك جدید نداده.
دیر وقت است. خستهام.
تنهایی مثل خالی ورم کرده و تاریك
توی خمرهای سربسته اتاق را پُر کرده.
خواب پناهگاه خوبیست: «خواب و فراموشی»
- شاهرخ مسکوب
ء
ازم میپرسی شغل رویاییم چیه؟
عزیزم من تو رویام یه آدم خرپول ِبیکارم
که روزی ۱۸ ساعت میخوابه.