دیر وقت است. خستهام.
تنهایی مثل خالی ورم کرده و تاریك
توی خمرهای سربسته اتاق را پُر کرده.
خواب پناهگاه خوبیست: «خواب و فراموشی»
- شاهرخ مسکوب
ء
ازم میپرسی شغل رویاییم چیه؟
عزیزم من تو رویام یه آدم خرپول ِبیکارم
که روزی ۱۸ ساعت میخوابه.