ء
امام صادق علیهالسلام یه روایت زیبایی دارند
که میفرمایند:
هیچ کس نیست در روز قیامت مگر اینکه آرزو میکند
ای کاش امام حسین علیهالسلام را زیارت کرده بودم
آن هنگامی که میبیند
که با زوار امام حسین چه میکنند
چقدر نزد خداوند مورد کرامت واقع میشوند.
- وسائلالشیعه، جلد ۱۴، صفحه ۴۲۴
ء
اما تنهایی زیباتر از آنچه بود که فکر میکردم
و البته بیآزارتر و مهربانتر.
هرچند که گهگاهی بسیار از آن میترسم
ولی میدانم عاقبت هیچ زخمی بر تن من نخواهد گذاشت.
هوشنگ ابتهاج/خسرو شکیبایی/همایون شجریان403_64550572897644.mp3
زمان:
حجم:
12.3M
ء/
متناسب با شامگاه جمعه.
@Al_Naje
*/ إحترم البنت، أو أترکها لمن هو أرجل منك.
به دختر احترام بذار !
یا رهاش کن برای کسی که مردتر از توست.