eitaa logo
ناجه
1.2هزار دنبال‌کننده
515 عکس
119 ویدیو
2 فایل
*/ناجه: آرزویی که آمیخته با حسرت است. کپی؟ خیر، لطفا فرهنگ فوروارد رو بجا بیارید. https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_uyqps8a&btn=ناجه
مشاهده در ایتا
دانلود
ء/ لیست پیشنهادی بنده جهت خرید از نمایشگاه کتاب: - مجموعه رمان ِچایت را من شیرین می‌کنم مثل بیروت بود، باروت خیس، باروت سوخته به قلم زهرا اسعد - پنجره چوبی به قلم فهیمه پرورش - رویای نیمه شب به قلم مظفر سالاری - عشق با طعم لیمو به قلم منصوره نصر - یاس کبود به قلم راضیه تجار - فرشته‌ای در برهوت به قلم مجید پورولی کلشتری - ارتداد به قلم وحید یامین‌پور - نخل و نارنج به قلم وحید یامین‌پور - سفر شهادت به قلم امام موسی‌صدر - از چیزی نمی‌ترسیدم زندگی‌نامه خودنوشت حاج قاسم سلیمانی - آفتاب در حجاب به قلم سید محمد شجاعی - مجموعه کتاب‌های ریحانه خدا به قلم محسن عباسی ولدی - اسم تو مصطفاست به قلم راضیه تجار - عارفانه به قلم شهید مصطفی چمران - فتح خون به قلم شهید سید مرتضی آوینی - حیفا ۲و۱ به قلم محمدرضا حدادپور جهرمی - همه نوکرها به قلم محمدرضا حدادپور جهرمی - سه دقیقه در قیامت - دل‌سوز به قلم سید مصطفی موسوی - جان‌بها به قلم سید مصطفی موسوی - زایو به قلم مصطفی رضایی کلورزی - مجید بربری به قلم کبری خدابخش دهقی - خداحافظ سالار به قلم حمید حسام - من میترا نیستم به قلم معصومه رامهرمزی - دختر شینا به قلم بهناز ضرابی‌زاده لطفاً قبل از خرید کتاب دربارش تحقیق کنید که متناسب با علایق و نیازتون باشه. @Al_Naje
*/ رفیق، حتی در نمایشگاه کتاب.
آبعلی می‌خورم، شاید غم‌هایم رو بشوید‌ و ببرد.
ء/ مساله‌ مطالعه و كتابخوانی مهم است. در جامعه‌ ما بی‌اعتنایی به كتاب وجود دارد. گاهی آدم می‌بیند در تلویزیون از این و آن سوال می‌كنند: آقا شما چند ساعت در شبانه‌ روز مطالعه می‌كنید یا چقدر وقت كتابخوانی دارید؟ یكی می‌گوید پنج دقیقه، یكی می‌گوید نیم ساعت! انسان تعجب می‌كند. ما باید جوانان را به كتابخوانی عادت دهیم كودكان را به كتابخوانی عادت دهیم كه این تا آخر عمر همراهشان خواهد بود. كتابخوانی در سنین بنده - كه البته بنده چندین برابر جوان‌ها كتاب می‌خوانم - غالباً تأثیرش به مراتب كمتر است از كتابخوانی در سنین جوان‌ها و شما عزیزانی كه اینجا حضور دارید آنچه كه همیشه برای انسان می‌ماند كتابخوانی در سنین پایین است. جوانان ِشما كودكان شما هرچه می‌توانند کتاب بخوانند. - سید علی خامنه‌ای @Al_Naje
هدایت شده از وحید یامین پور
فکر کنم قربانی جنگ شناختی کمپین "تهران دوست‌داشتنی" شدم. چون امروز احساس کردم واقعا تهران رو بیشتر از قبل دوست دارم : )
ء/ اون مذهبی‌هایی که فکر می‌کنیم مذهبی‌ان پشتمون جوری حرف می‌زنن که اگه بفهمیم دیگه به عنوان مذهبی نگاهشون نمی‌کنیم.
*/ امیدوارم عشقی که هدر دادم یه جا بعدا به طریقی برگرده تو زندگیم.
ء/ حکیم ابوالقاسم فردوسی بسی رنج نبرد در اون سی سال که ما با گفتن چهارتا کلمۀ خارجکی و احساس باکلاس بودن زحماتش رو به باد بدیم!
25.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*/ انگلیسی رو نریزیم تو فارسی. :) پ‌ن: به زبون مادریمون افتخار کنیم♡
ء دلم برای او دلتنگ است به همان اندازه که مومن آرزوی بهشت دارد
*/ رویای من هرسال دیدن کرب‌وبلا تعویض پرچمه…