ء/
مساله مطالعه و كتابخوانی مهم است.
در جامعه ما بیاعتنایی به كتاب وجود دارد.
گاهی آدم میبیند در تلویزیون از این و آن
سوال میكنند:
آقا شما چند ساعت در شبانه روز مطالعه میكنید
یا چقدر وقت كتابخوانی دارید؟
یكی میگوید پنج دقیقه، یكی میگوید نیم ساعت!
انسان تعجب میكند.
ما باید جوانان را به كتابخوانی عادت دهیم
كودكان را به كتابخوانی عادت دهیم
كه این تا آخر عمر همراهشان خواهد بود.
كتابخوانی در سنین بنده - كه البته بنده چندین برابر
جوانها كتاب میخوانم - غالباً تأثیرش به مراتب كمتر است از كتابخوانی در سنین جوانها و شما
عزیزانی كه اینجا حضور دارید
آنچه كه همیشه برای انسان میماند
كتابخوانی در سنین پایین است.
جوانان ِشما كودكان شما هرچه میتوانند
کتاب بخوانند.
- سید علی خامنهای
@Al_Naje
هدایت شده از وحید یامین پور
فکر کنم قربانی جنگ شناختی کمپین "تهران دوستداشتنی" شدم. چون امروز احساس کردم واقعا تهران رو بیشتر از قبل دوست دارم : )
ء/
اون مذهبیهایی که فکر میکنیم مذهبیان
پشتمون جوری حرف میزنن که اگه بفهمیم
دیگه به عنوان مذهبی نگاهشون نمیکنیم.
ء/
حکیم ابوالقاسم فردوسی بسی رنج نبرد
در اون سی سال که ما با گفتن چهارتا کلمۀ
خارجکی و احساس باکلاس بودن
زحماتش رو به باد بدیم!
25.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*/ انگلیسی رو نریزیم تو فارسی. :)
پن: به زبون مادریمون افتخار کنیم♡
22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*/ اقترب الموعد
و اقترب الحنین الی كربلا
#محرم_الحرام_١٤٤٧