ناجه
*/ آره عزیزم قهوه بخور. قهوه بخور که قراره تا صبح مثل سگ درس بخونی. :)
ته استکانم ماه میبینم.
دقیقا این ایموجیه🌜ولی یذره پوکرتر
قیافه ماه ِاین شکلی که:
«خب سید چرا ؟! یزید دو روز وقت داشتی»
منباب دوران ریاستجمهوری شهید رئیسی
فقط یه جمله میگم و تمام:
«بیانصاف نباشیم»
#شهید_خدمت
ء/
درس خوندنم ارتباط مستقیمی با شکم و خوابم داره.
بدین گونه که تا سیر نباشم نمیتونم درس بخونم
سیرم که میشم خوابم میگیره.