سایما میگفت:
«عشق آدمها را ضعیف میکند»
اما من میگویم ضعیف نه، احمق میکند!
اصلاً خاصیت عشق حماقت است.
#باروت_خیس
ء/
از صبح وقت نمیکردم گریه کنم.
پارت مطالعم که تموم شد
یه ربع تایم استراحت گریه کردم
صورتمو شستم رفتم سر ادامه درسا.