پیام ما جوانان حزباللهی و بسیجی تهران
کوتاه است:
«اگر قرار است تهران را ترك کنیم
مستقیم به تلآویو خواهیم آمد!»
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*/ آخه من کجا برم؟!
همه جا جز اینجا، واسه من زندانه. :)
یجوری حملات ایران زیاد شده
که فقط کافیه بنویسی:
بسماللهالقاصمالجبارین و بری…
چون یکم بعدش موشک میزنیم
همه فکر میکنن حتما به بچههای بالا وصلی
بهخاطر پیشبینیت.
این روزا که هوا گرمه حتما ضد آفتاب بزنید.
کمتر بیرون برید آب زیاد بخورید و چرت نگید
چون آدما نمیتونن هم گرما رو تحمل کنن
هم شما رو. :)))))
ء
ای حسین… دلم گرفته و روحم پژمرده!
در میان طوفان حوادث که همچون پر کاه
ما را به این طرف و آن طرف میکشاند
مایوس و دردمند
فقط بر حسب وظیفه به مبارزه ادامه میدهم
و گاهگاهی آنقدر زیر فشار روحی کوفته میشوم
که برای فرار از درد و غم
دست به دامان شهادت میزنم
تا از میان این گردآب وحشتناکی که همه را
و انقلاب را فرو گرفته است
لا اقل گلیم انسانی خود را بیرون بکشم
و این عالم دون و این مدعیان دروغین را ترك کنم
و با دامنی پاك و کفنی خونین
به لقاء پروردگار، نائل آیم…
- شهید دکتر مصطفی چمران