🔴 اعتراف نتانیاهو به هلاکت ۲۰۰۰ نظامی صهیونیست
🔹نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنست و در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: هزینه پیروزیهایی که به دست آوردیم، سنگین بود، ما حدود دو هزار نظامی اسرائیلی را از دست دادیم.
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
🚨🚨#مهم | رسانه های عبری : اگر ایران پیشنهاد دوستی و صلح ترامپ را نپذیرد باید منتظر جنگ باشد‼️
🏷 #مرگ_بر_اسرائیل
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
🚨🇮🇷🇺🇸فعالیت یک پهپاد جاسوسی MQ_4 آمریکایی در آسمان خلیج فارس و نزدیک حریم هوایی ایران.
🏷 #مرگ_بر_آمریکا
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
🚨🚨🔥#توجه | ذبیحالله مجاهد، سخنگوی طالبان افغانستان
🔻حمله به کرمان در ایران به مناسبت سالگرد سلیمانی و حمله به Crocus City Hall مسکو توسط داعش خراسان انجام شده است و این حملات از مراکز پاکستانی برنامهریزی ، سازماندهی و اجرا شدهاند – روسیه و ایران از این موضوع مطلع هستند
🏷 #مرگ_بر_آمریکا
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
قیمت خودرو امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۴ / فرمان بازار خودرو بلاتکلیف ماند
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
🚨🚨🚨 #فوری | رسانههای اسرائیل ادعا میکنند دو موشک از جنوب لبنان شلیک شده است.
🏷 #مرگ_بر_اسرائیل
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
🚨🇻🇪وزارت کشور ونزوئلا درخواست کمک خارجی برای مقابله با «تهاجم آمریکا» را آغاز کرده است.‼️
🏷 #مرگ_بر_آمریکا
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
🚨🇵🇸 نقص آتش بس توسط رژیم صهیونیستی
🔻دو حمله پهپادی اسرائیل در منطقه الشجاعیه در شهر غزه که سه نفر را شهید و دیگری در خان یونس که یک نفر را شهید کرد.
🏷 #مرگ_بر_اسرائیل
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
خاموشیها از دی ماه برمیگردد!!
فرهاد شهرکی ، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی گفت: احتمالاً از دی ماه مجدد شاهد خاموشیها خواهیم بود.
فرهاد شهرکی، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: با وجود اینکه ذخایر نفتگاز تقریباً دو برابر سال گذشته افزایش یافته است، اما با توجه به محدودیت در مصرف نفتکوره به دلایل زیستمحیطی و خط قرمزی که در رابطه با عدم قطع گاز منازل داریم، به نظر من از ماه دی مجدداً شاهد خاموشیها خواهیم بود.
وی افزود: ️پیشنهاد دولت این بوده است که رشد اقتصادی هدفگذاری شده در برنامه هفتم از ۸ درصد به ۲.۵ درصد کاهش یابد.
#دولت_اصلاحات
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
🚨🚨#توجه | وبگاه آمریکایی:
🔻 حمله ایران پناهگاه نظامی مخفی اسرائیل در قلب تلآویو را لو داد‼️
وبگاه آمریکایی «گری زون»:
🔻ایمیلهای درز کرده و گزارشهای رسانههای صهیونیستی، این مرکز دارای ایزولاسیون الکترومغناطیسی و تدابیر امنیتی بسیار شدید است‼️
🔻«پایگاه ۸۱» به احتمال زیاد به مرکز فرماندهی قدیمیتر موسوم به «حفره» متصل است‼️
🔻با حمایت مالی ایالات متحده در چارچوب طرح توسعهای به وسعت حدود ۶ هزار متر مربع ساخته شده است‼️
#مرگ_بر_اسرائیل
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz
🚨🇷🇺 لاوروف: مکانیزم ماشه یک تله بود اما وقتی که ظریف موافقت کرده بود ما دیگر اعتراض و مخالفتی نکردیم
#روابط_راهبردی
خبرفوری🇵🇸🇮🇷👇
🔗 @irannniaiz