eitaa logo
تبلیغ بین المللی اسلام
3.5هزار دنبال‌کننده
469 عکس
905 ویدیو
148 فایل
مرجعی برای ارائه #محتواهای_تولیدی #تجربیات #نکات #طرح_ها #ایده_ها و #خاطرات عرصه #تبلیغ_بین_المللی_اسلام ارتباط با مدیر @ebnosiam مؤسسه بین المللی ترنم صلح @Thrillofpeace مطالعات شیعه در غرب @studiesofshia دوره های آموزشی ترنم صلح @eduThrillofPeace
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام در صورتی که تسلط و تجربه تدریس زبان فارسی به مخاطب روس زبان دارید لطفا پیام دهید. تشکر یا علی
36.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 For the Love of Hussain - Documentary_part 1- 6 ✳️ مستند «به عشق حسین ع»، کاری از 2 کشیش آمریکایی حاضر در راه‌پیمایی اربعین - قسمت 1 از 6 🔺 An independent film by Pastor John Shuck and Josh Townsley. 🔹 جان شاک کشیش آمریکایی کلیسای Southminster Presbyterian در پورتلند اورگان است که پس از حضور در راه‌پیمایی اربعین، بشدت تحت تأثیر قرار می‌گیرد و هر ساله در کلیسای خود مراسم عزاداری برپا می‌کند. او مستندی در این باره با همراهی «جاش تاونزلی» ساخت. | | | | | 💯 ترجمه و تدوین: انجمن بین المللی ترنم صلح @ThrillOfPeace 💠 اینستاگرام ما https://www.instagram.com/ThrillofPeace
26.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 For the Love of Hussain Documentary - part 2 - 6 ✳️ مستند «به عشق حسین ع»، کاری از دو کشیش آمریکایی حاضر در راه‌پیمایی اربعین - قسمت 2 از 6 🔺 An independent film by Pastor John Shuck and Josh Townsley. 🔹 جان شاک کشیش آمریکایی کلیسای Southminster Presbyterian در پورتلند اورگان است که پس از حضور در راه‌پیمایی اربعین، بشدت تحت تأثیر قرار می‌گیرد و هر ساله در کلیسای خود مراسم عزاداری برپا می‌کند. او مستندی در این باره با همراهی «جاش تاونزلی» ساخت. | | | | | 💯 ترجمه و تدوین: انجمن بین المللی ترنم صلح @ThrillOfPeace 💠 اینستاگرام ما https://www.instagram.com/ThrillofPeace
شب جمعه قبل کجا و الان کجا؟ صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین مددی مولا جان ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 For the Love of Hussain Documentary - part 3 - 6 ✳️ مستند «به عشق حسین ع»، کاری از دو کشیش آمریکایی حاضر در راه‌پیمایی اربعین - قسمت 3 از 6 🔺An independent film by Pastor John Shuck and Josh Townsley. 🔹جان شاک کشیش آمریکایی کلیسای Southminster Presbyterian در پورتلند اورگان است که پس از حضور در راه‌پیمایی اربعین، بشدت تحت تأثیر قرار می‌گیرد و هر ساله در کلیسای خود مراسم عزاداری برپا می‌کند. او مستندی در این باره با همراهی «جاش تاونزلی» ساخت. | | | | | 💯 ترجمه و تدوین: انجمن بین المللی ترنم صلح @ThrillOfPeace 💠 اینستاگرام ما https://www.instagram.com/ThrillofPeace
مراکز دینی (شماره 5).pdf
36.46M
@allah4all ❇️ بولتن خبری و تحلیلی دینی و فرهنگی "جهان اسلام و مسیحیت" 🔹پرونده های خبری و تحلیلی و رصد مراکز مهم دینی جهان: واتیکان دانشگاه الازهر سازمان دیانت ترکیه رابطه العالم و دانشگاه مدینه و ... لطفا رایگان دانلود کنید مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
وَ فِي عُيُونِ اَلْأَخْبَارِ عَنْ عَبْدِ اَلْوَاحِدِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عُبْدُوسٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ قُتَيْبَةَ عَنْ حَمْدَانَ بْنِ سُلَيْمَانَ عَنْ عَبْدِ اَلسَّلاَمِ اَلْهَرَوِيِّ عَنِ اَلرِّضَا عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ: رَحِمَ اَللَّهُ عَبْداً أَحْيَا أَمْرَنَا قُلْتُ كَيْفَ يُحْيِي أَمْرَكُمْ قَالَ يَتَعَلَّمُ عُلُومَنَا وَ يُعَلِّمُهَا اَلنَّاسَ فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ كَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا اَلْحَدِيثَ. میلاد با سعادت امام حسن عسگری تبریک و تهنیت 🌺🌺🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@allah4all ❇️ اسلام آوردن طرفدار تيم ملى مكزيک در حاشیه بازی دو تيم مكزيك_لهستان در دوحه قطر مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@allah4all ❇️ استفاده قطری ها از میزبانی جام جهانی برای تبلیغ حجاب و گرایش به اسلام در بین طرفداران تیم های مختلف مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@allah4all ❇️ شعار «یاعلی مددِ» هواداران آرژانتینی‌ در حمایت از تیم ملی ایران مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@allah4all ❇️ یک خانواده برزيلی در حاشيه جام جهانى قطر در شهر دوحه به صورت دسته جمعى به اسلام مشرف شدند. مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
@allah4all ❇️ اقامه نماز جماعت بیرون استادیوم احمد بن‌علی پیش از شروع بازی ایران - ولز 🌺 عرض تبریک برد تیم ملی ایران 🌺 مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
آزادیِ اسلامی یعنی آزادی از عبودیت غیر خدا ریشه‌ی آزادی در فرهنگ اسلامی، جهان‌بینی توحیدی است. اصل توحید با اعماق معانی ظریف و دقیقی که دارد، آزاد بودن انسان را تضمین میکند؛ یعنی هر کسی که معتقد به وحدانیت خداست و توحید را قبول دارد، باید انسان را آزاد بگذارد. لذا شما می‌بینید در دعوت انبیا در سوره‌های مختلف قرآن، در سوره‌ی انبیا، در سوره‌ی اعراف، در چند سوره که از پیغمبران مختلف حرف میزند، مثلاً میگوید: «و الی عاد اخاهم هودا قال یا قوم اعبدوا اللّه»؛(۱) اول آنها را از خدا میترساند و دنبال سرِ او اطاعت از خدا و اطاعت از خودش را که نماینده‌ی خداست، به مردم پیشنهاد میکند و مطرح میکند. تمام پیغمبران اولین حرفشان عبارت بوده از اینکه از خدا اطاعت کنید و از طاغوت، از کسانی که غیر خدا هستند و میخواهند انسان را اسیر کنند و برده کنند، اجتناب کنید؛ «ان اعبدوا اللّه و اجتنبوا الطّاغوت»،(۲) در قرآن با همین لفظ و این مفهوم مکرر ذکر شده. بنابراین آزادی اسلامی متکی بر توحید است. این همان بحثی است که عرض کردم دامنه‌ی بسیار وسیعی دارد و خود ما، خود بنده در بحثهای توحیدی در سالهای گذشته، وقتی که اینجاها را و این موضوع را میخواستیم بحث کنیم، ساعتهای متمادی و روزهای متمادی آیات و مفاهیم قرآن و حدیث را در اینجا ذکر میکردیم؛ واقعاً یک دریائی از معارف اسلامی است. اینجا من به طور خلاصه و مجمل عرض میکنم که روح توحید عبارت است از اینکه عبودیت غیر خدا باید نفی بشود. یعنی توحید در هر دینی و در دعوت هر پیغمبری معنایش این است که انسان باید از غیر خدا - چه آن غیر خدا یک شخص باشد، مثل فرعونی، نمرودی؛ چه غیر خدا یک تشکیلات و یک نظام باشد، یک نظام غیر الهی؛ چه غیر خدا یک شی‌ء باشد؛ چه غیر خدا هوی‌ها و هوسهای خود او باشد؛ چه غیر خدا عادتها و سنتهای رایج غیر الهی باشد - و از هرچه غیر خداست، اطاعت و عبادت نکند و فقط از خدای متعال اطاعت کند. اطاعت از خدا به این معناست که احکام الهی را عمل کند؛ نظامی را که الهی است و متکی بر تفکر الهی است، قبول کند؛ رهبر و زمامداری را که ارزشهای الهی را دارد، رهبر و زمامدار بداند، از او اطاعت کند؛ پیامبری را که از سوی پروردگار می‌آید، واجب‌الاطاعه بداند؛ ولیّ امری را که خدا معین کرده، مورد قبول بداند و اطاعت کند و در همه‌ی حرکات و رفتار در این چهارچوب فقط زندگی کند و از غیر این چهارچوب هیچ اطاعتی نکند؛ فقط بنده‌ی خدا باشد. انسان در جهان‌بینی اسلام آن موجودی است که در او استعدادهای فراوانی نهفته است. این انسان میتواند در میدانهای علم و دانش و کشف رمزها و حقایق خلقت تا بی‌نهایت پیش برود؛ در سیر مراتب معنوی و مراحل روحی میتواند تا بی‌نهایت پیش برود؛ از فرشتگان میتواند بالاتر بزند؛ از لحاظ انواع و اقسام قدرتمندی‌ها میتواند به اوج قله‌ی قدرت برسد. اگر عبودیت خدا کرد، اطاعت خدا کرد، این راه‌ها در مقابل او باز خواهد شد. اگر اطاعت غیر خدا کرد، بالهای او بسته خواهد شد و از پرواز باز خواهد ماند در همه‌ی رشته‌ها؛ حتی علم و دانش هم با توحید در سر راه انسان قرار میگیرد و انسان با او آشنا میشود. شما ببینید مسلمان صدر اسلام که علی‌رغم جهالت حاکم بر آن روز دنیا و شرک حاکم بر آن روز دنیا به توحید گرایش پیدا کرد، آنچنان آزادی و فتوحی پیدا کرد که درهای علم و دانش به روی او باز شد و جلو افتاد و همه‌ی بشریت به دنبال او وارد وادی علم شدند که امروز دنیا و بشریت دانش خودش را مدیون اسلام است و مدیون توحید مسلمانهائی است که اولْ‌بار قدم در وادی دانش گذاشتند. این آزادی اسلامی است. پس ریشه‌ی آزادی در اسلام عبارت است از شخصیت و ارزش ذاتی انسان که بنده‌ی هیچ کس غیر خدا نمیشود و در حقیقت ریشه‌ی آزادی انسان توحید و معرفت خدا و شناخت خداوند است. ریشه‌ی آزادی در اسلام انواع و اقسام آزادی‌های تازه‌ای را برای انسان به بار می‌آورد. دیگر انسان آزاد در فرهنگ اسلامی نمیتواند و حق ندارد از غیر خدا اطاعت کند - که در آن تفاوت سوم با آزادی غربی بعداً این را مشروحتر عرض خواهم کرد - لذا شما می‌بینید انبیا همه و بخصوص اسلام بر روی عبودیت انحصاری پروردگار تکیه کرده. قرآن خطاب به اهل کتاب - یعنی یهود و نصاری - این پیشنهاد را در زمان پیغمبر مطرح میکند: «قل یا اهل الکتاب تعالوا الی کلمة سواء بیننا و بینکم»؛ ای اهل کتاب، ای یهود و نصاری، بیائید بر یک کلمه با هم توافق کنید و آن این است که: «ألّا نعبد إلّا اللّه»، به غیر خدا هیچ کسی دیگر را عبادت نکنید. این چیزی است که در ادیان یهود و مسیحیت بوده و در همه‌ی ادیان الهی بوده؛ اسلام هم که پرچمدار این توحید خالص است. بعد به این اکتفا نمیکند، با جمله‌ی دیگری عبودیت خدا را روشنتر میکند: «و لا نشرک به شیئا»؛ هیچ چیزی را - نه فقط هیچ کسی را - شریک خداوند قرار ندهید.
یعنی خواستها، هوی‌ها، هوسها، خودخواهی‌ها، خودرأیی‌ها، استبدادها، سنتها، و آداب و عادات غلط جاهلی، هیچ کدام از اینها را ما شریک خدا در عبودیت قرار ندهیم. باز مطلب را در صحنه‌ی زندگی روشنتر و عینی‌تر میکند: «و لا یتّخذ بعضنا بعضا اربابا من دون اللّه»؛(۳) هیچ کدام از ما آن دیگری را پروردگار خودمان و ارباب خودمان و سرور خودمان نگیریم، مگر خدا؛ یعنی فقط سرور همه‌ی ما خدا باشد و بس؛ هیچ انسانی هیچ سرور و بالاسر دیگری غیر از خدا نداشته باشد. این آن شعار اسلام است و منشور جهانی اسلام این است. آزادی‌ای که ما دعوت میکنیم بشریت را به آن، این است. اگر امروز هم بشر بتواند این آزادی را مورد توجه قرار بدهد و عمل بکند، اگر نظامهای فاسد نتوانند بر دوش بشر سنگینی بکنند، اگر انسانهای ظالم و خودکامه در سراسر عالم نتوانند انسانها را اسیر و برده‌ی خودشان بکنند، اگر کمپانی‌های اقتصادی بزرگ دنیا و شرکتهای چند ملیتی و کسانی که به خاطر پول و به خاطر سود میلیونها انسان را در سراسر دنیا حیران و سرگردان و زندانی خودشان کردند، اگر بشر بتواند سنگینی بار اینها را از دوش خودش بردارد، همان آزادی است که اسلام میخواهد. آزادیِ اسلامی یعنی آزادی از غیر خدا و اسلام که انسان را بنده‌ی خدا میداند، این رجحان را بر همه‌ی ادیان و مکاتب دیگر دارد. در بعضی از ادیان انسان فرزند خداست، این فرزند خدا بودن یک تعارف است، فرزند خداست و اسیر هزاران انسان دیگر؛ این چه جور فرزند خدائی است؟ اسلام میگوید انسان بنده‌ی فقط خداست، یعنی بنده‌ی هیچ کس نباش؛ فرزند هر کی میخواهی باش، از کس دیگری اطاعت نکن. جهاد اسلامی اصلاً برای همین است و امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) درباره‌ی جهاد اسلامی میفرماید: «لیخرج النّاس من عبادة العباد الی عبادة اللّه و من طاعة العباد الی طاعة اللّه و من ولایة العباد الی ولایة اللّه»؛(۴) اصلاً جهاد برای این است؛ جهاد برای کشورگشائی نیست، برای فتح سرزمین نیست، برای به دست آوردن غنائم جنگی نیست، جهاد برای این است که انسانها را از بردگی بندگان به عبودیت خدا سوق بدهند؛ از اطاعت و فرمانبری بندگان و نظامهای ساخته‌ی دست بندگان به اطاعت خدا بکشانند؛ از ولایت و حاکمیت و سرپرستی بندگان و انسانهای ضعیف که خودشان برده‌ی هوا و هوس و شهوت و غضب خودشان هستند، انسانها را خارج کنند و به ولایت‌اللّه و سرپرستی خدا ببرند. کدام افتخار برای انسان از این بالاتر است؟ این آن انسان آزاد ایده‌آل است که میتواند ادعا بکند که من آزادم. آن انسانی که ادعا میکند من آزادم، فقط آزادی‌اش در این است که توی خیابان مثل حیوانات جلوی چشم مردم میتواند جفتگیری بکند یا آزادی‌اش در این است که یک صندوقی را آنجا میگذارند و تمام امکانات فهم و شعور او را در دست میگیرند و او را هُل میدهند که برود توی این صندوق به نام یک کسی، یک کارتی، یک ورقه‌ی رأیی بیندازد، آزادی او فقط همین است، اما هزاران اسارت دست و پای او را بسته، این آزاد نیست. این انسان چطور ادعا میکند من آزادم؟ اسارت شغل، اسارت نظامهای فاسد، اسارت هوی‌ و هوس، اسارتهای پلیسی، اسارتهای گوناگون ناشی از فشار قدرتها، اسارت اقتصادی به دست تشکیلاتهای گوناگون اقتصادی دنیا، این ملتهائی که این همه اسارت دارند، چطور میتوانند بگویند ما آزادیم؟ چطور میتوانند ادعا بکنند که آنی که دارند این آزادی است، این چه آزادی است؟ این همان چیزی است که اسلام قبول ندارد. آزادی اسلام، ریشه‌اش آزادی انسان از عبودیت هر آنچه غیر خداست. در حالی که آزادی غربی ریشه‌اش عبارت بود از تمنیات و تمایلات و خواستهای پست انسانی یا همه جور خواست انسانی. مقام معظم رهبری ۱۳۶۵/۱۰/۱۹
@allah4all ❇️ نمازخانه شیشه ای در قطر برای تبلیغ و نمایش نماز به توریست های جام جهانی مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
قَالَ مُحَمَّدُ بْنُ عَمْرٍو حَدَّثَنِي كَرَّامٌ عَبْدُ اَلْكَرِيمِ بْنُ عَمْرٍو عَنْ مُيَسِّرِ بْنِ عَبْدِ اَلْعَزِيزِ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ : كَتَبَ اَلْحُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ إِلَى مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ مِنْ كَرْبَلاَءَ بِسْمِ اَللَّهِ اَلرَّحْمَنِ اَلرَّحِيمِ مِنَ اَلْحُسَيْنِ بْنِ عَلِيٍّ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ إِلَى مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ وَ مَنْ قِبَلَهُ مِنْ بَنِي هَاشِمٍ أَمَّا بَعْدُ فَكَأَنَّ اَلدُّنْيَا لَمْ تَكُنْ وَ كَأنَّ اَلْآخِرَةَ لَمْ تَزَلْ وَ اَلسَّلاَمُ محمّد بن عمرو مى‌گويد: كرام عبد الكريم بن عمرو از ميسر بن عبد العزيز از حضرت ابى جعفر برايم نقل نمود كه آن حضرت فرمودند: حضرت حسين بن على عليهما السّلام از كربلاء براى محمّد بن على عليه السّلام نوشتند: « بِسْمِ‌ اَللّٰهِ‌ اَلرَّحْمٰنِ‌ اَلرَّحِيمِ‌ » از حسين بن على به محمّد بن على و بنى هاشمى كه او را پذيرفته‌اند: امّا بعد: گويا دنيا نبوده و پيوسته آخرت بوده است، والسّلام.
@allah4all ❇️ به گزارش مطالعات عراق به نقل از الفرات نیوز، نمایشگاه بین المللی کتاب عراق از 7 تا 17 دسامبر 2022 برگزار می شود. 🔹در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب، بیش از 350 ناشر عراقی و عربی از 20 کشور حضور دارند. 🔸این دور از نمایشگاه با نام هادی العلوی، متفکر، مورخ و زبان شناس عراقی برگزار می شود. 💠 فرصتی مناسب برای فعالان حوزه تولید محتوا، نشر، بازاریابی فرهنگی و... به زبان عربی مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@allah4all ❇️ پیام جوان تازه مسلمان از مکزیک: «مردم عزیز ایران من از مکزیک مقلد حضرت آیه الله خامنه ای هستم. مردم ایران ما از نزدیک اخبار شما را دنبال می کنیم. نگران اعمال نفوذ خارجی ها در ایران هستیم ولی رهبری عزیز خودش بهتر داره جامعه ایران را در مقابل فتنه ها هدایت میکنه و پیروزی نزدیک هست فقط صبور باشید.» مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@allah4all با وجود تهاجم فرهنگی و حمله به حجاب و ارزشهای دینی، هر ساله تعداد زیادی از دختران محجبه لبنانی، چادری می‌شوند. هرسال در جشن حجاب که به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها برگزار می‌شود بین هفتصد تا ۸۰۰ دختر لبنانی که چادری شده‌اند شرکت می‌کنند. چند سال پیش به یک روحانی حزب‌الله گفتم آقا وضعیت حجاب بد است، گاهی برخی افراد بی حجاب می‌شوند. گفت به یکی دو نفر نگاه نکن، هر سال فقط در جشن حجاب، هشتصد دختر، چادری می‌شوند. منبع مرجع تخصصی محتواهای @allah4all
@Allah4all ازش پرسیدن: مسلمونی؟! گفت: نه گفتن: پس چرا عکس امام روی لباسته؟! گفت: این تصویر رهبری هست که جلوی و ایستاد! : _ چقدر از ظرفیت جهانی امام خمینی ره و انقلاب اسلامی برای معرفی و تبلیغ اسلام استفاده کرده ایم؟! _ چرا اندیشکده های غربی به این ظرفیت ها توجه ویژه ای دارند؟! _مجموعه های تخصصی حوزوی و دانشگاهی و ارگان های دولتی و خصوصی چه می کنند؟! مرجع تخصصی محتواهای @Allah4all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@allah4all ❇️ بانوی موفق آمریکایی: با حجاب احساس کردم می توانم دنیا را تغییر بدهم. 🔻تجارب فوق العاده و سخنان بسیار جالب بانوی موفق آمریکایی خانم «ملیکا مک دونالد» (فعال اجتماعی، مدیر، سخنران و هنرمند) که موفقیت خود را مدیون اسلام آوردن و حجابش می داند: 🔻حجاب برای من این معنی را داشت که برای حضور مؤثر اجتماعی و نشان دادن خودت باید مغزت را به کار بیندازی و نه این که از جذابیتهای ظاهریت استفاده کنی. 🔻پیش از اسلام بود که به من ظلم شد. 🔻اسلام کرامتم را به من برگرداند. 🔻بانویی که برای خودش احترام قائل است نباید در موقعیتی قرار گیرد که من پیش از اسلام داشتم. مرجع تخصصی محتواهای @allah4all