هدایت شده از Amir Empire
هنوز نفهمیدم چجوری میشه عشق رو از هوس تشخیص داد
به هر حال،من به جز سرکوب چه کاری از دستم بر میاد؟
Amir Empire
درسته من به صورت ناخوداگاه همه چی رو پیچیده میکنم ولی نکته ای که قابل توجهه اینه که تو کی هستی؟شناخت
تنها کسی که میتونه همچین شناختی بهم داشته باشه تایپ کردنش مث شامپانزه اس(شایانDa)
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃
قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
ولی این قضیه چند تا نکته داره که بدونید لطفا:
"نکته اول:من قرار نیست هیچکدومتون رو یادم بره و اگه کوچکترین تعاملی باهاتون داشتم قطعا یادمه شمارو،پس اگه رفیقم هستید ولی متنی در موردتون نذاشتم برای اینه که به قدری باهاتون آشنا نبودم که هم نکته منفی و هم نکته مثبت در موردتون داشته باشم، پس لطفا ناراحت نشید"
"نکته دوم:اگه رفیق مجازیم هستید شاید نتونم یه ایراد یا نکته مثبت درست حسابی ازتون در بیارم چون تو مجازی خیلی خوب نمیشه آدما رو شناخت،مخصوصا من که ارتباط خیلیییی عمیقی با کسی ندارم پس نیاید بگید که ایرادت خوب نبود یا این چه نکته مثبتی بود و از این حرفا..."
"نکته سوم:من تلاشم رو کردم که تاجایی که میتونم متنو جوری بنویسم که فرد مورد نظر خودش بتونه خودش رو پیدا کنه،پس اگه خودتون رو پیدا نکردید یعنی تو لیست نیستید و اگرم باشید خیلی خنگید😃"
اگرم پیامی رو به خودتون گرفتید ولی درواقع مورد نظر نبودید برید خوشحال باشید که انقدر خوشبین هستید🤝
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
درسته حافظه ات شخمیه و اصن به جزئیات دقت نمیکنی ولی توی تماس ها از دقیقه ۵۰ به بعد افلاطون میشیو مناسب برای انواع بحث های فلسفی و عمیق...
(همون که خیلی ساله)