Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
درسته حافظه ات شخمیه و اصن به جزئیات دقت نمیکنی ولی توی تماس ها از دقیقه ۵۰ به بعد افلاطون میشیو مناسب برای انواع بحث های فلسفی و عمیق...
(همون که خیلی ساله)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
با اینکه به هر سسشری میخندی و قدرت استدلالت شخمیه ولی خیلی شنونده خوبی هستی و واقعا آدم لذت میبره برات صحبت میکنه و در کنارش من هوشتو ستایش میکنم
(همون که تو اردو مشهد)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
درسته بعضی وقتا که روی یچیزی گیر میدی(مثل بارفیکس)دلم میخواد پاره ات کنم ولی توی قابلیت های بدنی مثل انعطاف،سرعت،پرش واقعا ستودنی هستی
(همون که سر لوگو)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
با اینکه خیلی آدم زودرنجی هستی و سریع ناراحت میشی ولی واقعا سطح طنزت بالاست،وقتی باهم میشینیم معلما رو مسخره میکنیم خیلی باهات حال میکنم
(همون که کلاس هفتم)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
درسته خیلی زبون تلخی و خوبی هارو نمیبینی ولی طنز خوبی داری و شعور سیاسیت بالاست
(همون ادیتور مشهدیه)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
با اینکه خیلی تنبلی(برا خودت بده)و بعضی وقتا خیلی بی ملاحظه ای ولی انسان دلسوز،مهربون و بامزه ای هستی
(همون که گوگولی)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
درسته بعضی وقتا یهو غیب میشی و هیچی هم نمیگی ولی دیدگاه های خیلی خوبی داری و باشعوری
(همون برنامه نویسه)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
تو کلی چیز برام میفرستی و درموردش ازم نظر میگیری وقتایی که حوصله دارم خصوصیت خوب محسوب میشه،وقتایی که حوصله ندارم دلم میخواد فحشت بدم
(همون گروهبان)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
با اینکه آرکین رو برام همه رو اسپویل کردی ولی آدم با عقلی هستی،خوش قلبی،غلط املایی نداری و از همه مهم تر زود اتک رو شروع کردی🤝😃
(همون روانشناس در آینده)