Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
درسته خیلی زبون تلخی و خوبی هارو نمیبینی ولی طنز خوبی داری و شعور سیاسیت بالاست
(همون ادیتور مشهدیه)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
با اینکه خیلی تنبلی(برا خودت بده)و بعضی وقتا خیلی بی ملاحظه ای ولی انسان دلسوز،مهربون و بامزه ای هستی
(همون که گوگولی)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
درسته بعضی وقتا یهو غیب میشی و هیچی هم نمیگی ولی دیدگاه های خیلی خوبی داری و باشعوری
(همون برنامه نویسه)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
تو کلی چیز برام میفرستی و درموردش ازم نظر میگیری وقتایی که حوصله دارم خصوصیت خوب محسوب میشه،وقتایی که حوصله ندارم دلم میخواد فحشت بدم
(همون گروهبان)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
با اینکه آرکین رو برام همه رو اسپویل کردی ولی آدم با عقلی هستی،خوش قلبی،غلط املایی نداری و از همه مهم تر زود اتک رو شروع کردی🤝😃
(همون روانشناس در آینده)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
اگه عزیزی واسش سواله چرا اسمش نیمده توی این نکات دلایلش رو گفتم
Amir Empire
منتظر واکنش های گوهربارتون هستیم
از واکنش هایی که تو پیویم دادید راضی بودم
ایشالا بعدا بیشتر از این نوع کارا میکنیم
چجوری اتفاقات مجازی باعث میشه حالتون بد شه
من تا ایتا رو میبندم همه چی یادم میره