Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
با اینکه آرکین رو برام همه رو اسپویل کردی ولی آدم با عقلی هستی،خوش قلبی،غلط املایی نداری و از همه مهم تر زود اتک رو شروع کردی🤝😃
(همون روانشناس در آینده)
Amir Empire
خب رفقا میخوام یه حرکتی بزنم😃 قراره من هر یک از رفیقام رو تو یه پیام نکات منفی و نکات مثبتش رو بگم
اگه عزیزی واسش سواله چرا اسمش نیمده توی این نکات دلایلش رو گفتم
Amir Empire
منتظر واکنش های گوهربارتون هستیم
از واکنش هایی که تو پیویم دادید راضی بودم
ایشالا بعدا بیشتر از این نوع کارا میکنیم
چجوری اتفاقات مجازی باعث میشه حالتون بد شه
من تا ایتا رو میبندم همه چی یادم میره
زندگی سخت شد،آسمان تیره شد و زندگی ها هم بی معنا شدند.جنازه های مردم مظلوم زیر چکمه های شیاطین انسان نما له شد و از انسانیت بیشتر از نامی باقی نماند.جهان خواب است و آن اندک بیدار ها هنوز خواب آلودند.ای انسان چه بلایی بر سر تو آمده؟چطور میتوانی به زندگی فلاکت بار خود در این زندان نامرئی ادامه دهی؟ آیا انقدر این دنیای درظاهر زیبا تورا مغلوب کرده و تورا از هدف اصلی آفرینش بازگردانده؟بیدار شو و به خودت بیا که دور نیست ظهور پسر فاطمه!دور نیست روزی که او جهان را از عدل و داد پر کند و جلادان این عالم را به درک واصل کند و ریشه ظلم تمام مستکبران جهان را قطع کند.فقط کافیست تا ما بیدار شویم و بدانیم این دنیا به منجی نیاز دارد،و بدون او هر اصلاحی در این جهان بدون اثر خواهد بود.باید برای ظهور او آماده شد،فقط گوشه ای نشستن و دعا کردن و اشک ریختن با آداب انتظار جور در نمیاید باید برای ظهور او سلاح آماده ساخت و در حد یک تیر آمادگی کسب کرد،سلاح من قلمم بود و تیر من این نوشته،تو چطور؟
-✍ امیررضا مهدوی
Amir Empire
وای😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اینکارو نمیکنم که گیف افتضاح «اوکیه» اثر خودم پخش نشه
اون گیف شنا رفتن رو برای چند نفر فرستادم ولی اون گیف «اوکیه» افتضاحی بود که اگر کسی ببینه کوچ میکنم به بالکان و اون اطراف