Amir Empire
1_تنها کسی که از عبارت وایای استفاده میکنه خودتی 2_🤭🤭 3_ادمینا اصل بدید😃
۲. داداش ما اگه پدوفیل نبودیم که ....
اگه در حد ما باشی بقیه اش رو خودت میفهمی
(نمی خوام دهنم اینجا وا بشه)
Amir Empire
1_ عیوای،خب تو اینارو نخون،سریع رد شو و گذرا یه نگاهی بنداز،اگه چیزی نظرت رو جلب کرد اونو بخون یا بب
قرص اعصاب بخور چون حقیقتا توام به کیرمونی
مگه من بهتون نگفتم؟
خوشی احسان شرمنده ولی دو بار قبلا بهتون گفتم
(دیکتاتور هم خودتونید)