هدایت شده از Zoi
خیلی به کسایی که میتونن حرف دلشون رو با متن بزنن و اونقدری قلمشون زیبا باشه که به اشتراکش بذارن حسودیم میشه. من نهایت دربارهاش گیف بفرستم.
Amir Empire
خیلی به کسایی که میتونن حرف دلشون رو با متن بزنن و اونقدری قلمشون زیبا باشه که به اشتراکش بذارن حسو
دقیقا
اینکه کلمات مثل موم توی دستات نرم باشن و بتونی هرجور میخوای شکلشون بدی خیلی خوبه
تا ابد دلم میخواد همچین قابلیتی داشته باشم