Amir Empire
امیر داداش اون چالش و جایزه واقعی بودا چجوری دلت اومد پاک کنی
داش چنل شلوغ میشه الکی
خب
اکثر دوستان از ادمینی عزل شدن ولی خب دو نفر ادمین باقی موندن.
از همه ادمین ها تقاضا دارم از ارسال هرگونه پیام و گفت و گوی بی مورد و شلوغ کننده خودداری کنید.
از این به بعد با کسی تعارف ندارم.ببینم چنل رو تبدیل به گپ کردید مستقیما بعد یک اخطار عزل میشید
«دیکتاتور هم من نیستم»