مبارزه بین من و تو خیلی قشنگه
من سرعت،پرش،تحرک،استقامتم(انرژی) از تو بیشتره
و تو قدرت،استقامت(تحمل درد) و تجربه ات از من بیشتره
Amir Empire
وای یه زمانی ناروتو میدیدم باورم نمیشه😂
میدونی واقعا وقتی ناروتو رو تموم کردم واقعا احساس پوچی میکردم
Amir Empire
میدونی واقعا وقتی ناروتو رو تموم کردم واقعا احساس پوچی میکردم
آره معلومه
۷۰۰-۸۰۰ قسمت باهاش زندگی کردیم
تازه بوروتو رو هم تموم نکردیم وگرنه میشد ۱۰۰۰ قسمت
Amir Empire
آره معلومه ۷۰۰-۸۰۰ قسمت باهاش زندگی کردیم تازه بوروتو رو هم تموم نکردیم وگرنه میشد ۱۰۰۰ قسمت
بازم خوب شد کلاس چهارم بودیم میدیدیم
اگه بزرگتر بودیم زندگیمون نابود میشد
Amir Empire
سجتریس ، بیشتر کتاب بخون.
از اول زندگیم با کتاب خودمو پاره کردم
ولی خب یه ماهه تقریبا کم شده کتاب خوندنم