Amir Empire
من؟اون قهوه تلختم،چای سردتم،غروب جمعه تم،کلاس دینیتم،گره هنذفریتم،استوری واتساپتم،درصد منفی تست هات
تو؟همه چیز های قشنگ تویی،مثلا:
عصر چهارشنبهمی،۲۹ اسفندمی،بیرون رفتن با بهترین دوستمی،فصل چهار کتاب علوممی،شوق و ذوق شب قبل مسافرتمی،آخرای دنده۵ موتورمی،چای شیرین داغ سر صبحمی،ادیت های مورد علاقمی،زنگ ورزشمی،سرعت بالای اینترنتمی،تو همه چیز هایی هستی که تا ابد دوسشون دارم
از تمامی نزدیکان خواهشمندم از تعامل بد اینجانب با ایشان ناراحت نشوند زیراکه من خیلی وقت است که مرده ام.درست است که هنوز نفس میکشم،راه میروم و حرف میزنم اما آیا این ها دلیل بر این است که من زنده ام؟خیررررر!
ذوق کور شده مرا
که بینا توان کرد؟
Amir Empire
از تمامی نزدیکان خواهشمندم از تعامل بد اینجانب با ایشان ناراحت نشوند زیراکه من خیلی وقت است که مرده
بنده الان کاری کردم که خودم رو کشتم و تا اطلاع ثانوی زنده نخواهم شد