از تمامی نزدیکان خواهشمندم از تعامل بد اینجانب با ایشان ناراحت نشوند زیراکه من خیلی وقت است که مرده ام.درست است که هنوز نفس میکشم،راه میروم و حرف میزنم اما آیا این ها دلیل بر این است که من زنده ام؟خیررررر!
ذوق کور شده مرا
که بینا توان کرد؟
Amir Empire
از تمامی نزدیکان خواهشمندم از تعامل بد اینجانب با ایشان ناراحت نشوند زیراکه من خیلی وقت است که مرده
بنده الان کاری کردم که خودم رو کشتم و تا اطلاع ثانوی زنده نخواهم شد
Amir Empire
چی بگم والا
چرا کیفیت بدهههههههه
متن: عاشقتم
قول میدم هیچ وقت ترکت نکنم