هدایت شده از شبهایحوّا.
آری، نصیبهی بشر از ازل تا به امروز رنج بوده است و درد و مصیبت.
اصلاً هم فرقی نمیکند جوان باشی یا پیر، غم تا زمانی که به گور بروی پابهپایت قدم برمیدارد. خیالش از مرگت که راحت شد، آنوقت میرود. من هم به شیوهی خود اگر قرار بود دنیا را نجات بدهم، شک نکنید آن را نابود میکردم. اَه.
-من،نمیدانمکییاکجا