هدایت شده از شبهایحوّا.
آری، نصیبهی بشر از ازل تا به امروز رنج بوده است و درد و مصیبت.
اصلاً هم فرقی نمیکند جوان باشی یا پیر، غم تا زمانی که به گور بروی پابهپایت قدم برمیدارد. خیالش از مرگت که راحت شد، آنوقت میرود. من هم به شیوهی خود اگر قرار بود دنیا را نجات بدهم، شک نکنید آن را نابود میکردم. اَه.
-من،نمیدانمکییاکجا
Amir Empire
خب تقریبا هرکسی که باهاش تعامل دارم باهاش حال میکنم،اگه کسی باهاش حال نکنم اصن جوابش رو هم نمیدم و ا
ولی اگه میخوای اسم ببرم(اگه کسی اسمش جاموند شرمنده)
دلیریان،اسماعیلی،اسلامیان،خوش بیان،عواطف رستمی،نسیمی راد،خاکباز،استادآقاجانی،فرازپور و...