1_مجازی خوبیش اینه که با کسی حال نکنم جوابشو نمیدم
با هرکی تعامل دارم باهاش حال میکنم،حتی شما دوست عزیز
یه نفر هست باهاش حال نمیکنم(تعاملی باهاش ندارم)ولی بنا بر مصلحت هایی اسمش رو نمیارم،ولی عضو چنل نیست
2_آره
آدمی که باهاش حال نکنم توی این چنل وجود نداره
اون اعضایی رو که میشناسم (دوستام هستن) همه کسایی هستن که باهاشون حال میکنم،اونایی که ازشون خوشم نمیاد رو دعوت نکردم،عضو بشن طی یه مراسم حذفشون میکنم