Amir Empire
خب داشتم میگفتم قبلا(۶ ماه پیش به قبل) اینجوری بودم که نمیخواستم در مقابل افرادی با عقاید متفاوت خود
زیادی مغرورم، نه؟
ولی من هیچوقت اینجوری نبودم، من همیشه متواضع و فروتن بودم، همیشه خودم رو کمترین میدیدم در برابر بقیه، اما چه بلایی سر من اومده؟ چه چیزی دیدم که انقدر افراطی خودم رو برتر از دیگران میبینم؟
Amir Empire
زیادی مغرورم، نه؟ ولی من هیچوقت اینجوری نبودم، من همیشه متواضع و فروتن بودم، همیشه خودم رو کمترین می
البته تمام این ها مربوط به همسن های خودمه(و همراه ۷۰ درصد بزرگسال ها)
ولی توی زندگیم یک سری افراد بزرگسال دارم که همواره مورد احترامم هستن و از بحث کردن باهاشون لذت میبرم.
چی مگه شوده مهد
-
هیچی بابا
یه روز اومدم یه متحجرِ افراطیِ تندرو و مغرور رو بغل کنم تق خوردم به آینه
Amir Empire
خب داشتم میگفتم قبلا(۶ ماه پیش به قبل) اینجوری بودم که نمیخواستم در مقابل افرادی با عقاید متفاوت خود
به عبارتی:
I'm stronger I'm smarter I'm better, I'm better!
با لحن هوملندر خوانده شود
شاید ترتیب جملات درست نباشه
شام آمادهاس
من میرم شام بخورم و بعد بخوابم
ولی اگر دوستم هستید اینا رو بخونید و فراموش نکنید که من خیلی وقته آدمی نیستم که قبلا بودم
Amir Empire
زیادی مغرورم، نه؟ ولی من هیچوقت اینجوری نبودم، من همیشه متواضع و فروتن بودم، همیشه خودم رو کمترین می
وقتی زیادی بفهمی دیوونه میشی، زیاد تلاش نکن، از یه جایی به بعد دیگه بحث نمیکنی، بعد خودخوری میکنی، بعدشم میگن فلانی دیوونه شد در عزلت مرد.
Amir Empire
وقتی زیادی بفهمی دیوونه میشی، زیاد تلاش نکن، از یه جایی به بعد دیگه بحث نمیکنی، بعد خودخوری میکنی،
از الان میبینم روزی رو که بعضیاتون میگید:«امیررضا مهدوی دیوونه شد در عزلت مرد.»