Amir Empire
زیادی مغرورم، نه؟ ولی من هیچوقت اینجوری نبودم، من همیشه متواضع و فروتن بودم، همیشه خودم رو کمترین می
وقتی زیادی بفهمی دیوونه میشی، زیاد تلاش نکن، از یه جایی به بعد دیگه بحث نمیکنی، بعد خودخوری میکنی، بعدشم میگن فلانی دیوونه شد در عزلت مرد.
Amir Empire
وقتی زیادی بفهمی دیوونه میشی، زیاد تلاش نکن، از یه جایی به بعد دیگه بحث نمیکنی، بعد خودخوری میکنی،
از الان میبینم روزی رو که بعضیاتون میگید:«امیررضا مهدوی دیوونه شد در عزلت مرد.»