آدمی که باهاش حال نکنم توی این چنل وجود نداره
اون اعضایی رو که میشناسم (دوستام هستن) همه کسایی هستن که باهاشون حال میکنم،اونایی که ازشون خوشم نمیاد رو دعوت نکردم،عضو بشن طی یه مراسم حذفشون میکنم
دنبال مسخره بازی و شوخی هستن
چونکه معمولا کسی به این چیز ها اشاره نمیکنه و میخوان از ناشناس بودنشون استفاده کنن و نهایت کرم رو بریزن
پس یعنی از اون اعضایی هستی که نمیشناسم؟