eitaa logo
Amir Empire
44 دنبال‌کننده
653 عکس
644 ویدیو
3 فایل
قرارگاه مرکزی حزب مهدویسم فرماندهی حزب: @Pv_AmirReza1389 ناشناس حزب: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ojt5y4&btn=AmirMod
مشاهده در ایتا
دانلود
همین کلیپ رو ژنرال های آلمانی بعد از شکست در لنینگراد باز پخش میکردن .
Amir Empire
شاید بزرگ‌ترین مصیبت جهان این باشد که نادانان به دانسته‌های نادرست خود، یقینی تزلزل‌ناپذیر دارند، ام
-احتمالا وقتی بابات متن هات رو میخونه خیلی بهت افتخار میکنه *بابام بعد خوندن متن های من:*
https://eitaa.com/AmirModd/5964 بابای من متنامو بخونه مستقیم تیمارستان بستریم میکنه - رویه درستی رو در پیش گرفتی🤝
https://eitaa.com/AmirModd/5966 چند بار انشا هامو خوندم‌ پشیمون شد_ - مهم اینه خودت خوشت بیاد
رکورد شنا گرفتم ۱۸ تا از ۲۵ تا رسیدم به این مقدار چرا آخه💔
گاهی وقت ها با خود می‌گویم که چرا باید حرف بزنم‌ وقتی میتوانم لحظه ها به او نگاه کنم چرا باید بگویم احساسم چیست چقدر دوستش دارم یا چقدر نگرانش هستم اصلا دانستن این ها چه فایده و لزومی برای او دارد اینجا من هستم که توانایی صحبت کردن ندارم حتی خودم نمیدانم چرا انقدر به او ارادت دارم عشق نیست اما فراتر از یک دوستی ساده است هر چند میدانم برای او اول نیستم اما او برایم اول است حتی خودم هم نمیدانم چرا انقدر برایم مهم است چرا وقتی قرار است نام شخص مهمی را بگویم نام او در ذهنم می آيد ۱ - دوستان این ناشناسه اشتباه نگیرید با من
Amir Empire
گاهی وقت ها با خود می‌گویم که چرا باید حرف بزنم‌ وقتی میتوانم لحظه ها به او نگاه کنم چرا باید بگویم
چرا انقدر آزارش میدهم می‌گویم من باید با تو صحبت کنم درحالی‌که حرفی برای گفتن نیست چگونه میتوانم به او بگویم‌ برایم مهم است وقتی خودم هم دلیلش را نمیدانم؟ چگونه بگویم فقط‌ می‌خواهم صحبت کنیم؟ چگونه‌به او بگویم فقط‌ می‌خواهم در کنجی خلوت بنشینیم و گریه کنم؟ چگونه به او ثابت کنم این صحنه را بار ها در ذهنم به تصویر کشیده ام و همان خیال هم برایم آرامبخش بود؟ چگونه به او بگویم فقط میخواهم به هم‌نگاه کنیم بخندیم بدون اینکه حرفی ردوبدل بشود؟ فقط باشیم آیا او اصلا متوجه این ها میشود؟ ۲ -
می‌فهمد او برایم یک ابردوست است؟ یا قرار است تا ابد این مکالمه ها با او در ذهنم بمانند؟ نمیدانم کاش زبانم قادر به بیان احساساتم بود اما حیف که حتی چشمانم هم در بیان این ها ناتوانند ۳ - خب، من چیزی زیاد نمیدونم ولی احتمالا ۵ سال دیگه از اون طرف فقط اسمی توی ذهنت میمونه، آدما معمولاً خیلی فانی هستن و نمیمونن برای آدم
هه فقط ۱۸ تا 😏 پسر جون راحت بیستا رو میزنم اگه بخوای سی تا هم شنا میرم - منم ۲۵ تا میرفتم تا دو ماه پیش نه ممنون نمیخوام🙏🏻
Amir Empire
هه فقط ۱۸ تا 😏 پسر جون راحت بیستا رو میزنم اگه بخوای سی تا هم شنا میرم - منم ۲۵ تا میرفتم تا دو ماه
عمو هم آخرین بار جلوی خودم ۴۰ تا شیب منفی زد، ولی خب تو ناشناسم اعلام نکرد
https://eitaa.com/AmirModd/5982 مخالفم - خب چند سال دیگه خودت تجربه میکنی