میفهمد او برایم یک ابردوست است؟
یا قرار است تا ابد این مکالمه ها با او در ذهنم بمانند؟
نمیدانم
کاش زبانم قادر به بیان احساساتم بود
اما حیف که حتی چشمانم هم در بیان این ها ناتوانند
۳
-
خب، من چیزی زیاد نمیدونم ولی احتمالا ۵ سال دیگه از اون طرف فقط اسمی توی ذهنت میمونه، آدما معمولاً خیلی فانی هستن و نمیمونن برای آدم
هه فقط ۱۸ تا 😏
پسر جون راحت بیستا رو میزنم اگه بخوای سی تا هم شنا میرم
-
منم ۲۵ تا میرفتم تا دو ماه پیش
نه ممنون نمیخوام🙏🏻
Amir Empire
هه فقط ۱۸ تا 😏 پسر جون راحت بیستا رو میزنم اگه بخوای سی تا هم شنا میرم - منم ۲۵ تا میرفتم تا دو ماه
عمو هم آخرین بار جلوی خودم ۴۰ تا شیب منفی زد، ولی خب تو ناشناسم اعلام نکرد
Amir Empire
https://eitaa.com/AmirModd/5982 مخالفم - خب چند سال دیگه خودت تجربه میکنی
اصلا فرض کن تا آخر عمرت با کسی دوست باشی
ولی تهش میمیرید جفتتون، اون موقع هیچکدومتون برای اون یکی سودی ندارید
Amir Empire
مژه هام داره میریزه لعنت به باعث و بانیش
چندمین باره دارم اعلام میکنم؟
کلا در حال ریختنه
نمیدونم چرا ولی خیلی رو اعصابمه
آره اره فقط جوری نزن که بره تو چشت کور بشی اشک بریزی چون اشک پاکشون میکنه
شبا که میخوای بخوابی یکم بریز رو نوک انگشتت بزن به مژه هات البته برای ابرو و مو هم جواب میده
-
ابرو هامم داره میریزه
اگه بتونم اوکیه