هدایت شده از شبهایحوّا.
لطفا هر کاربری که یک ذره احساس شعف و خوشحالی داره نسبت به این جنایت، لطفا اول به لقمه و نطفهاش شک کنه و سپس هرچه سریعتر اینجارو ترک کنه. ممنون.
رسانه عبری: ایران با سلاحهای ممنوعه بینالمللی به ما حمله میکند.
پ.ن: منظورش کلاهک بارشیه، چون نمیتونن رهگیریش کنن