اونایی که میترسن رو دارن میزنن و اونا خ کردن
ماهایی که نمیترسیم طرفمون سگ نمیگوزه
اسرائیل من مامانتو کاییدم
Amir Empire
نتانیاهو مرده باشه به همتون شیرینی میدم
عربی هفتم رو بلد باشید میتونید ترجمه کنید ولی محض احتیاط ترجمه اش:
کشته شدن نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو و رئیس جمهور در حمله موشکی دقیق ایران
Amir Empire
نتانیاهو مرده باشه به همتون شیرینی میدم
خب انگار نتانیاهو قبرس بوده و اصن اسرائیل نبوده
به راستی که کلمه وطن فروش برایتان کافی نیست و آوازه حرام زادگی شما گوش فلک را کر کرده!کمر دماوند از بیشرفی شما خم شده و ستون های تخت جمشید از حماقت شما ترک برداشته و قلم فردوسی ها و حافظ ها از توصیف پستی شما عاجز است.نظرم این است در گوشه ای کنج عزلت برگزینید،مویه کنید و سر و صورت بخراشید و از رذالت خود شرمگین شوید و بدانید در سمت فاسد ترین های تاریخ ایستادید.شماکه از تجاوز به میهنتان خوشحالید نمیتوانید به تجاوز به مادرتان اعتراض کنید چراکه وطن مانند مادر است حال هر حاکمی که داشته باشد.کسی که از کشته شدن رهبر کشورش خوشحال است مانند کسی است که ستون های خانه اش ریخته و خوشحال است ولی نمیداند به زودی سقف خانه اش بر سرش ویران خواهد شد.انتقام نزدیک است ولی صد ها بار کشته شدن ترامپ و نتانیاهو یک اخم خامنه ای عزیز را جبران نخواهد کرد.
والسلام
-✍ امیررضا مهدوی
هدایت شده از شبهایحوّا.
جنایتها و وحشیگریهاش که قابل کتمان نیست، ولی علیالیحال صد یهودی در خون بغلتد گم نگردد هيتلری.