1_نخیر من از حرفم کوتاه نمیام
2_اولا: حرفام با منطق تو تطابق داشت، چرا انقدر به منطق خودت مطمئنی؟من که میشناسمت میدونم چقدر آدم بی سواد و بی مطالعه ای هستی عزیز تو میخوای حقیقتو بشنوی یا سلیقت رو؟
ثانیا:کسی که میخواست حقیقت رو با منطق رو بفهمه تا الان باید میفهمید،از این به بعد باید با شمشیر صحبت کرد
مردمی که به خورشید با نفرت مینگرند شایسته شب اند.مردمی که به سوی آفتاب کلوخ پرتاب میکنند لایق ظلمت اند!
-اسم کتاب یادم نیست