eitaa logo
انارما 🏴
11هزار دنبال‌کننده
36.2هزار عکس
6.5هزار ویدیو
196 فایل
اینستاگرام انارما Instagram.com/Anarma.ir روبیکا انارما: http://Rubika.ir/anarma_ir بله انارما: 🆔 https://ble.ir/anarma1 ارتباط با ما و ارسال سوژه : @AnarmaAdmin 09366117949 شرایط و تعرفه تبلیغات: @AnarmaAd آرشیو تصاویر: @ArchiveAnarma
مشاهده در ایتا
دانلود
💢اطلاعیه حضور متخصصین کلینیک تخصصی سلامت (امین) و کلینیک دیابت، قلب و عروق شهرستان انار 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
رژه‌ خودرویی مردم شهید پرور انار 🟢 امشب سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه 🟢 ساعت ۲۰ 🔴میدان حضرت ولیعصر (عج) 🟢ساعت ۲۰:۳۰ حضور در مراسم زیر سایه خورشید 🇮🇷 ولینصرن الله من ینصره ✊🇮🇷 ستاد مردمی شهدای جنگ تحمیلی سوم ═✧☫اللهم عجل لولیک الفرج☫✧═ 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 درود ؛ امروز صبح ساعت ۶:۱۵ در بلوار ولی عصر صدای چندتا شلیک اومد و دختر من و خانمم خیلی ترسیدن و بعد معلوم شد سگ کشی راه انداختن ، حتی یکی ازسگها نیمه جان اومده توی کوچه ما دیوار خونمون و ماشین خانمم و در خونه پراز خون شده بود ، خدارو خوش نمیاد این حیوونای زبون بسته اینطور کشته میشن ! 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
🔹یک کیف کارتی به نام فاطمه انجم روز در انار پیداشده ، صاحب آن به داروخانه دکتر عزیزی مراجعه کند. 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢خشم نماینده رفسنجان و انار از مواضع تندروها درباره مذاکرات؛ هر جنگی پایانش صلح است/ چشم و گوش بسته فقط حرف می‌زنند/ بدانند با تعداد اندک‌شان نمی‌توانند برای مردم تصمیم بگیرند 📍 احمد انارکی تاکید کرد: هر جنگی پایانش صلح است و زمانی که ما بر اساس خواسته‌های خود و شرایطی که تعیین می‌کنیم، برای مذاکره آماده شویم، هیچ اشکالی ندارد که مذاکره کنیم 🔹به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، احمد انارکی محمدی درباره تندروی عده‌ای علیه تیم مذاکراتی کشورمان علیرغم اینکه تصمیم به مذاکره و آتش‌بس طبق نظر مقام رهبری و شورای عالی امنیت ملی اتخاد می‌شود، عنوان کرد: اگر ادعا می‌کنیم تابع رهبری هستیم، باید از سیاست‌های کلی نظام و رهبری پیروی کنیم؛ چه در این دوره و چه در دوره قبل. متأسفانه یک گروهی در کشور فشار زیادی را به جامعه و مردم وارد می‌کنند؛ بعضاً کسانی که تریبون دارند و هیچ مسئولیتی ندارند، دخالت‌های بی‌جا می‌کنند. این افراد با احساسات مردم بازی می‌کنند که این بسیار ناپسند است ✔️مردم این روزها جدا از پوشش و اعتقادات‌شان، به خاطر وطن ایستاده‌اند 🔷نماینده رفسنجان و انار با اشاره به این‌که در شرایط فعلی کشور بهترین اتفاق، اتحاد و اراده مردم است، عنوان کرد: می‌دانیم مردم با همه نگرانی‌ها، مشکلات و بعضاً برخوردهایی که شده بود، امروز آمدند و پای کار ایستادند؛ مردم این روزها جدا از پوشش و اعتقاداتی که دارند، جدا از این‌که از جزو چه گروهی هستند، به خاطر وطن، به خاطر کشور و به خاطر آرمان‌هایشان آمدند و ایستاده‌اند. ✔️به این راحتی دست از وطن و خاک‌مان نمی‌کشیم 🔷وی با بیان اینکه ما تاریخی داریم که ثابت کرده به این راحتی دست از وطن و خاک‌مان نمی‌کشیم، اظهار داشت: این اراده برعکس آن چیزی است که دشمن با دریافت اطلاعات غلط از رژیم نامشروع اسرائیل، فکر می‌کرد، آنها شاید متوجه شده باشند که به راحتی نمی‌توانند بیایند کشور ما را تجزیه کنند و یا به قول خودشان نظام را دچار براندازی کنند؛ اگر دشمنان تاریخ ما را واقعاً یک‌بار مطالعه کرده بودند، هیچ‌گاه چنین تصوری درباره ما نداشتند. 🔷انارکی عنوان کرد: تا دیروز رهبری و سیاست‌های کلی نظام و شعام بر این بود که مذاکره نکنیم و ایستادگی کنیم، اما این آمریکا بود که حمله کرد، ما که تاکنون به کسی حمله نکرده‌ایم، آن‌ها حمله کردند و باید ما می‌ایستادیم و جواب می‌دادیم. زمانی که این موضوع برای جهانیان روشن شد که این آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند که به ما حمله کردند و ما صرفا پاسخ می‌دهیم، زمانی که اقتدار نظام برایشان اثبات شد، شرایط تغییر کرد. 🔷وی ادامه داد: آمریکا در روزهای اول تصور می‌کرد که در یک یا دو روز، یک هفته یا چهار هفته می‌تواند به اهداف خود برسد، اما امروز مشاهده می‌کنید که شرایط به‌گونه‌ای دیگر رقم خورده و هر روز پیچیده‌تر شده است. امروز می‌بینیم که رئیس‌جمهور آمریکا به صورت لحظه‌ای صحبت می‌کند و هیچ هدفی هم ندارد؛ یک روز می‌گوید من تنگه هرمز را باز می‌کنم و فردا می‌گوید اصلاً قرار نیست که آمریکا تنگه هرمز را باز کند. ✔️هر جنگی پایانش صلح است تندروها چشم و گوش بسته فقط حرف می‌زنند امیدواریم تندروی‌ها ناشی از ناآگاهی و جهل باشد نه نفوذی‌ها 🔷این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در ابتدا عنوان می‌کرد که قصد تغییر رژیم در جمهوری اسلامی را دارد، اما بعداً اظهارات خود را تغییر داد و گفت قرار نبود این کار را انجام دهیم. آمریکا تا دیروز به منطقه می‌گفت من حافظ امنیت شما هستم، اما بعداً اعلام کرد که این موضوع ارتباطی به من ندارد. یا مثلاً می‌گفت کشتی‌ها را از تنگه عبور می‌دهم، اما در ادامه مشخص شد که توانایی تحقق آن را هم ندارد. 🔷وی تاکید کرد: هر جنگی پایانش صلح است و زمانی که ما بر اساس خواسته‌های خود و شرایطی که تعیین می‌کنیم، برای مذاکره آماده شویم، هیچ اشکالی ندارد که مذاکره کنیم. 🔷انارکی تاکید کرد: افرادی که تندرو هستند، همواره به کشور آسیب و صدمه وارد کرده‌اند؛ چه در مجلس، چه در دولت، چه در نهادهای دیگر ضربه‌های خودشان را زده‌اند. این افراد بدون دقت و چشم و گوش بسته حرف می‌زنند؛ من نمی‌گویم حرف دشمن را می‌زنند، اما بسیار از روی جهل صحبت می‌کنند و سخنانی را می‌گویند که موجب ناامیدی مردم می‌شود. 🔷این نماینده مجلس گفت: امیدواریم که این مسائل ناشی از ناآگاهی و جهل باشد؛ چراکه برخی اوقات نفوذی‌هایی هستند که بسیار تند صحبت می‌کنند و اگر خدایی نکرده مواردی از نفوذ هم وجود داشته باشد، امیدواریم خداوند آن‌ها را هدایت کند. ادامه دارد... 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
✔️کسی حق ندارد موجب ایجاد تردید و شک در میان مردم شود یکپارچگی مردم برای اقتدار نظام و دستیابی به صلح پایدار ضروری است 🔷وی خاطرنشان کرد: ما تابع رهبری هستیم و امروز هم رهبری حضور دارند، مجلس با حضور نمایندگان مردم حضور دارد، دولت حضور دارد و ارکان حاکمیت باید دستور رهبری را درک کنند و کسی حق ندارد موجب ایجاد تردید و شک در میان مردم شود. این یکپارچگی مردم برای اقتدار نظام و دستیابی به صلح پایدار ضروری است. 🔷این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تندروها باید بدانند با تعداد اندک‌شان نمی‌توانند برای مردم تصمیم بگیرند، اما صدایشان بلند است و لازم است که کشور بر مواضع خود استوار بایستد تا این‌ها سر جای خودشان بنشینند و مسئولان بتوانند مسیر خدمت به مردم و اداره کشور را به‌درستی ادامه دهند. 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 با سلام خدمت جنابعالی آقای انارکی محمدی نماینده مردم محترم و شریف شهرستان های انار و رفسنجان امروز نقل قولی از شما در رسانه ها منتشر شد که به نوعی توهین به مردمی است که ۵۰ شب است در کف خیابان اند و قریب به اتفاق بر عدم مذاکره و یا مذاکره با رعایت شروط ده گانه که رهبری مرقوم فرمودند تاکید دارند لذا یاد آوری نکاتی خالی از لطف نیست: شما از مذاکره و صلح صحبت می‌کنید، انگار تجربه تلخ گذشته را از یاد برده‌اید. مگر همین حزب و جریان شما نبودند که هشت سال تمام کشور را با شعار تعامل سازنده و گفت‌وگو با جهان پای میز مذاکره بردند؟ نتیجه آن همه لبخند دیپلماتیک و اعتماد بی‌چون‌وچرا به غرب، چه شد؟ اسنپ‌بک فعال شد، مکانیسم ماشه علیه ایران اجرا شد، تحریم‌ها نه‌تنها برداشته نشد بلکه گسترده‌تر شد، و بخش بزرگی از ذخایر اورانیوم و مواد هسته‌ای کشور را طبق توافق، به غرب واگذار کردید.شما از "پایان صلح بعد از جنگ" حرف می‌زنید؛ اما در تجربه همان دولتِ مذاکره‌محور، حتی بدون جنگ هم، دستاوردی جز تعلیق، تحریم و عقب‌نشینی نصیب ملت نشد. مردم حق دارند بپرسند: چرا باید دوباره همان مسیر شکست‌خورده را با همان تفکر و چهره‌ها تکرار کنیم؟ می‌گویید تندروها چشم و گوش بسته حرف می‌زنند؛ اما تاریخ نشان داد این تندروی در ساده‌اندیشی و اعتماد کور به دشمن بود که هزینه‌های بزرگ به کشور تحمیل کرد. وقتی وزرای آن دولت با افتخار از بستن اراده ایرانیان با امضای کری سخن می‌گفتند، نتیجه‌اش شد بازگشت تمام تحریم‌ها با یک اخطار از شورای امنیت. شما از اتحاد مردم حرف می‌زنید، ولی مردم امروز بیشتر از هر زمان دیگری از همین تصمیمات اشتباه اقتصادی و سیاسی خسته‌اند. آنچه مردم می‌خواهند صلح نیست؛ عدالت، استقلال و عزت ملی است. بهتر نیست که شما خود نیز از بانیان وضع موجود هستید لا اقل سکوت کنید و با حرفهای تفرقه افکنانه ملت متحد را تیکه تیکه نکنید؟ مذاکره‌ای که بر پایه اعتماد به دشمن و چشم‌پوشی از منافع ملی بنا شود، نامش صلح نیست، تسلیم نرم است.اگر مذاکره قرار است باشد، باید اول حساب گذشته را روشن کنید؛ پاسخ دهید آن‌همه وعده برداشتن تحریم‌ها و گشایش اقتصادی چه شد؟ ( در همان زمان شما نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بودید) پاسخ دهید چه کسی مسئول تصمیمی بود که نتیجه‌اش شد اسنپ‌بک و باطل شدن امتیازات ایران؟ و چرا امروز باز همان کسانی که روزی گفتند برجام فتح الفتوح است، می‌خواهند دوباره مردم را قانع کنند که اعتماد به همان طرف‌ها عاقلانه است؟ آقای نماینده، مردم دیگر فریب شعارهای تکراری مثل مذاکره یعنی عقلانیت را نمی‌خورند. عقلانیت یعنی درس گرفتن از تجربه، نه پاک کردن حافظه تاریخی ملت. ودر پایان اینکه توصیه میکنم کمی از احساسات و تعصبات حزبیتان فاصله بگیرید و با نهایت انصاف فرمایشات رهبر شهیدمان(رضوان الله تعالی علیه) در دیدار با دست اندکاران برگزاری انتخابات در تاریخ ۱۳۹۴/۱/۳۰ را مطالعه کنید. وسَواءُ عَلَیهِم ءَاَنذَرتَهُم اَم لَم تُنذِرهُم لایُومِنُونَ. ✍مطلب از: حسین علیرضایی 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 سلام خواستم در رابطه با صحبت های نماینده شهرمون بگم اون تندرو هایی که شما میگین و به مراتب از لفظ تندرو استفاده کردید رهبر شهیدمون تو سخنرانی ها بارها و بارها صحبت کردن: موضوعی که دقیقا در مقابل رویکرد استفاده از «ادبیات دشمن» قرار می‌گیرد: «از ادبیّات دشمن استفاده نکنید. دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌رو را مطرح کردند؛ فلانی تندرو است، فلان جریان تندرو است، فلان جریان میانه‌رو است.» ۱۳۹۴/۱۲/۵ پس چرا با این لفظ شرایط سوء استفاده دشمن را برای برهم زدن وحدت و اتحاد مردم را ایجاد میکنید؟ غیر از اینکه رهبرشهید ما چندین بار قبل از شهادت گفت ✏️شهید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:مذاکره با آمریکا عاقلانه، هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؛ دلیل؟ تجربه ! با توجه به اینکه از قبل هم میگفتن با رهبر هماهنگه ! ضمن اینکه رهبر عزیزتر از جان ما را ✍🏼 حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای در پیام ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ درباره مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم به پویش اشاره کردند: ▫️ «اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگین‌تر از قبل به‌نظر میرسد. مسلّماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه‌ مذاکرات مؤثر است؛ همچنان‌که عدد شگفت‌آور و رو به افزایش میلیونیِ پویش جان‌فدا برای ایران، هم از عناصر تأثیرگذار در این عرصه است.» ما این امت را تندرو نمیخوانیم ما امت را انقلابی مینامیم نه یک قدم جلو تر از امام نه یک قدم عقب تر کنار اماممون ایستاده ایم تا آخرین نفس و قطره خونی که رگ هامون داریم ما ملت ذلیل و ترسویی نیستیم حتی اگر در این راه جانمون هم بدیم و در آخر ما با آمریکا هیچگاه صلح نخواهیم کرد ما با آمریکا پدر کشتگی داریم . 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 با عرض سلام در کانال انارما متن صحبتی از نماینده انار جناب انارکی محمدی با تیتر خشم نماینده از مواضع تندروها در مذاکره...‌‌.. خوندیم که چند نکته به ذهن خطور کرد که یادآوری آن لازم و ضروری می باشد. 🔸اول :اینکه فرمایش کردن آخر هر جنگی صلح هست باید بداند این جنگ موجودیتی بر ما تحمیل شده و امام و رهبر ما و یاران باوفای او را به صورت جمعی شهید کردند و قصد ساقط کردن نظام و تجزیه کشور را داشتند که به لطف خدا شکست خوردند لذا در این جنگ فرق میکنه اگر در پایان مذاکرات که هیچی معلوم نیست اگه توافقی هم بشود توافق صلح و روابط حسنه با آمریکا نیست بلکه توافق رفع تخاصم است آن هم در صورت تضمین قطعی بین المللی مبنی بر عدم تکرار تجاوز و حمله مجدد 🔸دوم‌ : الان مملکت رهبر دارد و دونماینده در شعام و درسته که هر تصمیمی با نظر ایشون گرفته میشه و باید به مسئولین امر اعتماد کرد و بعضی افرادداغ افراطی نباید خط و نشان بکشند و با باید و‌نباید دستورالعمل صادر کنند ولی باید توجه داشت که مطالبات بحق مردم‌ در کف خیابان برای اینه که خدای ناکرده مثل قبل در حین مذاکره از خطوط قرمز رهبری عدول نشود و‌ مذاکرات از موضع اقتدار و عزت و دست بالا وبه نفع مناقع ملی باشد. 🔸سوم : شما که با ناراحتی خود به تعداد قلیلی از تند روها و دخالت در مذاکرات اشاره کردی کاش از اون ور هم به افاضات بعضی از دوستانتان مثل حسین مرعشی، آخوندی ، تاج زاده و....که ایده و تفکر رادیکال افراطی دارند و دم از کوتاه آمدن در مقابل دشمن و تسلیم می‌زنند گریزی میزدی و حرفهای مفت این طیف را هم محکوم می‌کردیدتا هر دو کفه ترازو در تعادل باشد باعرض پوزش یاحق 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 چند روزی است که جریانی در کشور با جوسازی به دنبال جلوگیری از اظهارنظر همه مردم در امور اساسی کشور هستند . دیروز یک خبرنگار اصلاح طلب از سخنگوی دولت میپرسد تندروها مذاکره را فلان میدانند و امروز هم نماینده انار در مجلس در قامت یک عامل رسانه ای اصلاح طلب "اقتصاد نیوز" ، از همین واژه برای بستن دهان بخشی از مردم و مسوولین که مخالف نظر آنها هستند استفاده کرده . ابتدا بخشی از سخنرانی امام خامنه ای شهید در سال ۹۴ را بخوانیم : «نکته‌ی دیگر این است که ما از ادبیّات سیاسی دشمن استفاده نکنیم؛ من این مسئله را، بخصوص به دوستان و برادران محترم خودمان در مشاغل گوناگون سیاسی و دولتی و غیر دولتی و مانند اینها تأکید میکنم؛ از ادبیّات دشمن استفاده نکنید. دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌رو را مطرح کردند؛ فلانی تندرو است، فلان جریان تندرو است، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود؛ امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم. میانه‌رو حرف قشنگی است امّا اسلام این‌جوری حرف نمیزند؛ بفهمیم معارف اسلامی را. » اما نگاهی به گذشته سیاسی و مواضع این جریان شاید به باز شدن گره ها کمک کند . روزی این جریان را مانع رفع تحریم ها و رسیدن گلابی های برجام میدانست و همین ادبیات را برای آنها به کار می برد . بعدها امام شهید گفت اگر آن مواردی که در برجام دادیم را نداده بودیم ، همه آنها امروز بازدارندگی داشت برای کشور . گلابی های برجام هم که هیچ وقت نوبرانه نشد . اجرای نسخه های اقتصادی نئولیبرالی این جریان سیاسی ، وضعیت اقتصاد را به نقطه ای رسانده که دشمن اینچنین در صفوف مردم شکاف انداخته و طمع به خاک این کشور هم دوخته و در همه این سالها هم این جریان سیاسی ، مخالفان سیاست‌های خود را رانت خوار و تندرو و متوهم می نامید . آیا با این عقبه ی تاریک ، تکرار این عبارات که اینچنین در بین صفوف ملت شکاف می اندازد از ناحیه لیدرهای این جریان نگران کننده نیست ؟ در حالی که هنوز پیکر تندروترین فرد ( به تعبیر خودشان ) روی زمین مانده و دفن هم نشده ؟ پی نوشت : ما البته میدانیم برخی به دنبال پایان جنگ برای خدمات وافر به کشور و ملت هستند و عمر مسولیت خود را کوتاه می بینند و نگران هستند با ادامه جنگ ، فرصت خدمت از دست برود . لیکن توصیه می‌کنیم که به فکر پایان قطعی جنگ باشند و اگر جنگ در نقطه‌ ای بدون بازگشت به اتمام نرسد ، سایه جنگ در تمام طول خدمت شما بر کشور خواهد بود و شما را از خدمات شایان به ملت و مملکت محروم خواهد کرد . پس حتی اگر کلام امام شهید و گذشته ی خودتان را هم فراموش کردید ، حداقل به تضارب آرا و حق اظهار نظر تمام مردم احترام بگذارید و به پایان قطعی و همیشگی جنگ بیندیشید.باتشکر 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 «عبارت «تندرو» دیگر در گفتمان سیاسی ایران کاربرد ندارد لازم است با واقعیت‌های جامعه امروز آشناتر شویم. شاید تا پیش از جنگ رمضان، چنین ادبیاتی پاسخگو بود، اما اکنون مردم نسبت به وضعیت کنونی جامعه هوشیار و پیگیر مطالبات خود هستند. بنابراین، نیازی نیست با برچسب‌هایی که با آغاز جنگ اعتبار خود را از دست داده‌اند، به جریان‌های سیاسی و خواسته‌های مردمی بتازیم و افراد را «تندرو» یا «کندرو» بنامیم. مردم در بطن جامعه بر این باورند که دیگر به هیچ میز مذاکره‌ای با حضور آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد. از این پس، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های بی‌پایان آمریکا و غرب ایستاده است. هر کسی که بخواهد با ملت سربلند ایران سخن بگوید، ابتدا باید اجازه بگیرد و سپس دیدگاه خود را بیان کند. پس بیایید بر مطالبات به‌حق مردم برچسب «تندرو بودن» نزنیم.» 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8