eitaa logo
انارما 🏴
11هزار دنبال‌کننده
36.2هزار عکس
6.5هزار ویدیو
196 فایل
اینستاگرام انارما Instagram.com/Anarma.ir روبیکا انارما: http://Rubika.ir/anarma_ir بله انارما: 🆔 https://ble.ir/anarma1 ارتباط با ما و ارسال سوژه : @AnarmaAdmin 09366117949 شرایط و تعرفه تبلیغات: @AnarmaAd آرشیو تصاویر: @ArchiveAnarma
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 💢 با سلام خدمت جنابعالی آقای انارکی محمدی نماینده مردم محترم و شریف شهرستان های انار و رفسنجان امروز نقل قولی از شما در رسانه ها منتشر شد که به نوعی توهین به مردمی است که ۵۰ شب است در کف خیابان اند و قریب به اتفاق بر عدم مذاکره و یا مذاکره با رعایت شروط ده گانه که رهبری مرقوم فرمودند تاکید دارند لذا یاد آوری نکاتی خالی از لطف نیست: شما از مذاکره و صلح صحبت می‌کنید، انگار تجربه تلخ گذشته را از یاد برده‌اید. مگر همین حزب و جریان شما نبودند که هشت سال تمام کشور را با شعار تعامل سازنده و گفت‌وگو با جهان پای میز مذاکره بردند؟ نتیجه آن همه لبخند دیپلماتیک و اعتماد بی‌چون‌وچرا به غرب، چه شد؟ اسنپ‌بک فعال شد، مکانیسم ماشه علیه ایران اجرا شد، تحریم‌ها نه‌تنها برداشته نشد بلکه گسترده‌تر شد، و بخش بزرگی از ذخایر اورانیوم و مواد هسته‌ای کشور را طبق توافق، به غرب واگذار کردید.شما از "پایان صلح بعد از جنگ" حرف می‌زنید؛ اما در تجربه همان دولتِ مذاکره‌محور، حتی بدون جنگ هم، دستاوردی جز تعلیق، تحریم و عقب‌نشینی نصیب ملت نشد. مردم حق دارند بپرسند: چرا باید دوباره همان مسیر شکست‌خورده را با همان تفکر و چهره‌ها تکرار کنیم؟ می‌گویید تندروها چشم و گوش بسته حرف می‌زنند؛ اما تاریخ نشان داد این تندروی در ساده‌اندیشی و اعتماد کور به دشمن بود که هزینه‌های بزرگ به کشور تحمیل کرد. وقتی وزرای آن دولت با افتخار از بستن اراده ایرانیان با امضای کری سخن می‌گفتند، نتیجه‌اش شد بازگشت تمام تحریم‌ها با یک اخطار از شورای امنیت. شما از اتحاد مردم حرف می‌زنید، ولی مردم امروز بیشتر از هر زمان دیگری از همین تصمیمات اشتباه اقتصادی و سیاسی خسته‌اند. آنچه مردم می‌خواهند صلح نیست؛ عدالت، استقلال و عزت ملی است. بهتر نیست که شما خود نیز از بانیان وضع موجود هستید لا اقل سکوت کنید و با حرفهای تفرقه افکنانه ملت متحد را تیکه تیکه نکنید؟ مذاکره‌ای که بر پایه اعتماد به دشمن و چشم‌پوشی از منافع ملی بنا شود، نامش صلح نیست، تسلیم نرم است.اگر مذاکره قرار است باشد، باید اول حساب گذشته را روشن کنید؛ پاسخ دهید آن‌همه وعده برداشتن تحریم‌ها و گشایش اقتصادی چه شد؟ ( در همان زمان شما نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بودید) پاسخ دهید چه کسی مسئول تصمیمی بود که نتیجه‌اش شد اسنپ‌بک و باطل شدن امتیازات ایران؟ و چرا امروز باز همان کسانی که روزی گفتند برجام فتح الفتوح است، می‌خواهند دوباره مردم را قانع کنند که اعتماد به همان طرف‌ها عاقلانه است؟ آقای نماینده، مردم دیگر فریب شعارهای تکراری مثل مذاکره یعنی عقلانیت را نمی‌خورند. عقلانیت یعنی درس گرفتن از تجربه، نه پاک کردن حافظه تاریخی ملت. ودر پایان اینکه توصیه میکنم کمی از احساسات و تعصبات حزبیتان فاصله بگیرید و با نهایت انصاف فرمایشات رهبر شهیدمان(رضوان الله تعالی علیه) در دیدار با دست اندکاران برگزاری انتخابات در تاریخ ۱۳۹۴/۱/۳۰ را مطالعه کنید. وسَواءُ عَلَیهِم ءَاَنذَرتَهُم اَم لَم تُنذِرهُم لایُومِنُونَ. ✍مطلب از: حسین علیرضایی 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 سلام خواستم در رابطه با صحبت های نماینده شهرمون بگم اون تندرو هایی که شما میگین و به مراتب از لفظ تندرو استفاده کردید رهبر شهیدمون تو سخنرانی ها بارها و بارها صحبت کردن: موضوعی که دقیقا در مقابل رویکرد استفاده از «ادبیات دشمن» قرار می‌گیرد: «از ادبیّات دشمن استفاده نکنید. دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌رو را مطرح کردند؛ فلانی تندرو است، فلان جریان تندرو است، فلان جریان میانه‌رو است.» ۱۳۹۴/۱۲/۵ پس چرا با این لفظ شرایط سوء استفاده دشمن را برای برهم زدن وحدت و اتحاد مردم را ایجاد میکنید؟ غیر از اینکه رهبرشهید ما چندین بار قبل از شهادت گفت ✏️شهید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:مذاکره با آمریکا عاقلانه، هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؛ دلیل؟ تجربه ! با توجه به اینکه از قبل هم میگفتن با رهبر هماهنگه ! ضمن اینکه رهبر عزیزتر از جان ما را ✍🏼 حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای در پیام ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ درباره مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم به پویش اشاره کردند: ▫️ «اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگین‌تر از قبل به‌نظر میرسد. مسلّماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه‌ مذاکرات مؤثر است؛ همچنان‌که عدد شگفت‌آور و رو به افزایش میلیونیِ پویش جان‌فدا برای ایران، هم از عناصر تأثیرگذار در این عرصه است.» ما این امت را تندرو نمیخوانیم ما امت را انقلابی مینامیم نه یک قدم جلو تر از امام نه یک قدم عقب تر کنار اماممون ایستاده ایم تا آخرین نفس و قطره خونی که رگ هامون داریم ما ملت ذلیل و ترسویی نیستیم حتی اگر در این راه جانمون هم بدیم و در آخر ما با آمریکا هیچگاه صلح نخواهیم کرد ما با آمریکا پدر کشتگی داریم . 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 با عرض سلام در کانال انارما متن صحبتی از نماینده انار جناب انارکی محمدی با تیتر خشم نماینده از مواضع تندروها در مذاکره...‌‌.. خوندیم که چند نکته به ذهن خطور کرد که یادآوری آن لازم و ضروری می باشد. 🔸اول :اینکه فرمایش کردن آخر هر جنگی صلح هست باید بداند این جنگ موجودیتی بر ما تحمیل شده و امام و رهبر ما و یاران باوفای او را به صورت جمعی شهید کردند و قصد ساقط کردن نظام و تجزیه کشور را داشتند که به لطف خدا شکست خوردند لذا در این جنگ فرق میکنه اگر در پایان مذاکرات که هیچی معلوم نیست اگه توافقی هم بشود توافق صلح و روابط حسنه با آمریکا نیست بلکه توافق رفع تخاصم است آن هم در صورت تضمین قطعی بین المللی مبنی بر عدم تکرار تجاوز و حمله مجدد 🔸دوم‌ : الان مملکت رهبر دارد و دونماینده در شعام و درسته که هر تصمیمی با نظر ایشون گرفته میشه و باید به مسئولین امر اعتماد کرد و بعضی افرادداغ افراطی نباید خط و نشان بکشند و با باید و‌نباید دستورالعمل صادر کنند ولی باید توجه داشت که مطالبات بحق مردم‌ در کف خیابان برای اینه که خدای ناکرده مثل قبل در حین مذاکره از خطوط قرمز رهبری عدول نشود و‌ مذاکرات از موضع اقتدار و عزت و دست بالا وبه نفع مناقع ملی باشد. 🔸سوم : شما که با ناراحتی خود به تعداد قلیلی از تند روها و دخالت در مذاکرات اشاره کردی کاش از اون ور هم به افاضات بعضی از دوستانتان مثل حسین مرعشی، آخوندی ، تاج زاده و....که ایده و تفکر رادیکال افراطی دارند و دم از کوتاه آمدن در مقابل دشمن و تسلیم می‌زنند گریزی میزدی و حرفهای مفت این طیف را هم محکوم می‌کردیدتا هر دو کفه ترازو در تعادل باشد باعرض پوزش یاحق 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 چند روزی است که جریانی در کشور با جوسازی به دنبال جلوگیری از اظهارنظر همه مردم در امور اساسی کشور هستند . دیروز یک خبرنگار اصلاح طلب از سخنگوی دولت میپرسد تندروها مذاکره را فلان میدانند و امروز هم نماینده انار در مجلس در قامت یک عامل رسانه ای اصلاح طلب "اقتصاد نیوز" ، از همین واژه برای بستن دهان بخشی از مردم و مسوولین که مخالف نظر آنها هستند استفاده کرده . ابتدا بخشی از سخنرانی امام خامنه ای شهید در سال ۹۴ را بخوانیم : «نکته‌ی دیگر این است که ما از ادبیّات سیاسی دشمن استفاده نکنیم؛ من این مسئله را، بخصوص به دوستان و برادران محترم خودمان در مشاغل گوناگون سیاسی و دولتی و غیر دولتی و مانند اینها تأکید میکنم؛ از ادبیّات دشمن استفاده نکنید. دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌رو را مطرح کردند؛ فلانی تندرو است، فلان جریان تندرو است، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود؛ امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم. میانه‌رو حرف قشنگی است امّا اسلام این‌جوری حرف نمیزند؛ بفهمیم معارف اسلامی را. » اما نگاهی به گذشته سیاسی و مواضع این جریان شاید به باز شدن گره ها کمک کند . روزی این جریان را مانع رفع تحریم ها و رسیدن گلابی های برجام میدانست و همین ادبیات را برای آنها به کار می برد . بعدها امام شهید گفت اگر آن مواردی که در برجام دادیم را نداده بودیم ، همه آنها امروز بازدارندگی داشت برای کشور . گلابی های برجام هم که هیچ وقت نوبرانه نشد . اجرای نسخه های اقتصادی نئولیبرالی این جریان سیاسی ، وضعیت اقتصاد را به نقطه ای رسانده که دشمن اینچنین در صفوف مردم شکاف انداخته و طمع به خاک این کشور هم دوخته و در همه این سالها هم این جریان سیاسی ، مخالفان سیاست‌های خود را رانت خوار و تندرو و متوهم می نامید . آیا با این عقبه ی تاریک ، تکرار این عبارات که اینچنین در بین صفوف ملت شکاف می اندازد از ناحیه لیدرهای این جریان نگران کننده نیست ؟ در حالی که هنوز پیکر تندروترین فرد ( به تعبیر خودشان ) روی زمین مانده و دفن هم نشده ؟ پی نوشت : ما البته میدانیم برخی به دنبال پایان جنگ برای خدمات وافر به کشور و ملت هستند و عمر مسولیت خود را کوتاه می بینند و نگران هستند با ادامه جنگ ، فرصت خدمت از دست برود . لیکن توصیه می‌کنیم که به فکر پایان قطعی جنگ باشند و اگر جنگ در نقطه‌ ای بدون بازگشت به اتمام نرسد ، سایه جنگ در تمام طول خدمت شما بر کشور خواهد بود و شما را از خدمات شایان به ملت و مملکت محروم خواهد کرد . پس حتی اگر کلام امام شهید و گذشته ی خودتان را هم فراموش کردید ، حداقل به تضارب آرا و حق اظهار نظر تمام مردم احترام بگذارید و به پایان قطعی و همیشگی جنگ بیندیشید.باتشکر 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 «عبارت «تندرو» دیگر در گفتمان سیاسی ایران کاربرد ندارد لازم است با واقعیت‌های جامعه امروز آشناتر شویم. شاید تا پیش از جنگ رمضان، چنین ادبیاتی پاسخگو بود، اما اکنون مردم نسبت به وضعیت کنونی جامعه هوشیار و پیگیر مطالبات خود هستند. بنابراین، نیازی نیست با برچسب‌هایی که با آغاز جنگ اعتبار خود را از دست داده‌اند، به جریان‌های سیاسی و خواسته‌های مردمی بتازیم و افراد را «تندرو» یا «کندرو» بنامیم. مردم در بطن جامعه بر این باورند که دیگر به هیچ میز مذاکره‌ای با حضور آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد. از این پس، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های بی‌پایان آمریکا و غرب ایستاده است. هر کسی که بخواهد با ملت سربلند ایران سخن بگوید، ابتدا باید اجازه بگیرد و سپس دیدگاه خود را بیان کند. پس بیایید بر مطالبات به‌حق مردم برچسب «تندرو بودن» نزنیم.» 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
| شهرداری پنج شنبه ها تعطیل نیست 🔸به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند، شهرداری انار در روز پنج‌شنبه نیز به روال عادی هفته فعال بوده و واحدهای مختلف شهرداری آماده ارائه خدمات به مردم شریف انار هستند. 🔸از همشهریان عزیز درخواست می‌شود جهت انجام امور اداری و خدماتی خود، طبق برنامه معمول در روز پنج‌شنبه به شهرداری مراجعه نمایند. 📮 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر انار 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 در روزهایی که مردم از نمایندگان خود انتظار دارند صدای ملت باشند، تأسف‌برانگیز است وقتی می‌شنویم کسانی که تنها پرسیده‌اند چرا باید با کشوری که عامل شهادت فرزندان این سرزمین است مذاکره کنیم؟، با برچسب «تندرو» مواجه می‌شوند. این برچسب نه‌تنها بی‌انصافی است، بلکه بی‌اعتنایی به حافظه جمعی ملتی است که هنوز داغ ترور قائد امت رهبر عزیزمون و فرماندهان و دانشمندانش را بر دل دارد. اعتراض به مذاکره با قاتلان شهیدان‌مان تندروی نیست، بلکه نشانی از غیرت، آگاهی تاریخی و دفاع از عزت ملی است. مذاکره با دشمنی که سال‌ها تحریم، ترور و تهدید را نثار ملت ایران کرده، نه نشانه‌ی صلح‌طلبی، بلکه گاه می‌تواند نشانه‌ی فراموشیِ عزت و عزاداری جمعی مردم باشد. در ایام جنگ رمضان نیز متأسفانه برخی جریان‌های سیاسی ترجیح داده‌اند یا سکوت کنند، یا آن‌چنان از مذاکره و مصالحه سخن بگویند که گویی درد و خشم ملت نسبت به جنایت‌های دشمن جایی در معادلات سیاسی ندارد. چنین فاصله‌ای میان مردم و بخشی از سیاست‌ورزان، همان چیزی است که باعث سردی اعتماد عمومی می‌شود. نمایندگان واقعی ملت، آنان‌اند که در برابر ظلم و تحقیر می‌ایستند؛ نه آنان که زبان اعتراض مردم خود را تندروی می‌نامند. احترام به خون شهیدان، یعنی پاسداشت عزت و استقلال — نه توجیه مذاکره با دشمنی که هنوز دست از خصومت برنداشته است. در پناه حق باشید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
⬛با کمال تأثر و تأسف، درگذشت مادری مهربان و دلسوز زنده یاد مرحومه سکینه میرزاهاشمی داوود آبادی ( همسر عباس زمانی) را به اطلاع شما می‌رسانیم. مراسم تشییع و ترحیم متعاقبا اعلام خواهد شد. شادی روحش صلوات 🎖️ @Anarma
کارت سوخت خودرو پژو پیدا شده صاحب آن به هایپرمارکت صدف واقع در خیابان امام مراجعه کند 🎖️ @Anarma
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بارش شدید باران و تگرگ و غافلگیری زائران در حرم امام رضا(ع) 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
🔺افزایش سهمیه ایران در لیگ نخبگان قطعی شد 🔹تیم فوتبال النصر عربستان با کسب پیروزی پرگل با نتیجه ۵ بر یک مقابل الاهلی قطر، به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ صعود کرد. 🔹با این نتیجه و حذف الاهلی قطر، تکلیف سهمیه‌های نمایندگان کشورهای قطر و ایران در دو فصل آینده لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا ۲ مشخص شد. 🔹بر این اساس و با حذف الاهلی عربستان، سهمیه تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ نخبگان فصل ۲۰۲۷–۲۰۲۸، دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف است. البته این در صورتی است که در جلسه روز جمعه کنفدراسیون فوتبال آسیا، با طرح ۳۲ تیمی شدن لیگ نخبگان موافقت نشود و تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها همچنان ۲۴ تیم باقی بماند. 🔹در صورتی که تعداد تیم‌های لیگ نخبگان در دو فصل آینده افزایش پیدا نکند، سهمیه ایران در این رقابت‌ها دو سهمیه مستقیم به‌علاوه یک سهمیه در پلی‌آف خواهد بود. البته روز گذشته یک سایت خارجی مدعی شد سهمیه تیم‌های ایرانی در صورت ۳۲ تیمی شدن لیگ نخبگان نیز، دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف است. 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیشبینی سرعت باد منطقه انار برای پنجشنبه (حدود سرعت باد کمتر از 12 کیلومتر بر ساعت مناسب برای محلول پاشی است) 🔹اداره هواشناسی انار 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8