#شنبه_5_اردیبهشت_1405
💢اطلاعیه حضور متخصصین کلینیک تخصصی سلامت (امین) و کلینیک دیابت، قلب و عروق شهرستان انار
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
#یادداشت
قلمم قصد نوشتن این روزها و آدمها را دارد
آدمهایی که بعضی وقتها
آنقدردر کارهای روزانه و دغدغههای زندگی گم میشوند
که زندگی کردن را از یاد میبرند
به خاطر نمی آورند آخرین باری که دور یک سفره کنار خانواده و خویشاوندان جمع شده اند چه موقع بوده است.
به یاد نمی آورند آخرین باری را که از ته دل خندیدند ، شادی کردند ، بچه هایشان رادر آغوش گرفتند و بوسیدند.
روزها تکراری شدند شبیه به هم و خسته کننده
روزها دوان دوان میروند تا خود را به شب برسانند
و لی شبها بدون اینکه چیزی تغییر کند خود را در دل سیاهی ها محو میکند
زندگی کردن را خلاصه کرده ایم به
دویدن.....
کار......
پول.....
برای رسیدن به آرزوهای خیالی که گاهاً توهمی بیش نیست
برای رسیدن به چیزهایی که حتی نمیدانیم چه هستند و چرا میخواهیم که به آنها برسیم
و در همین رد پای دویدنها
آرامآرام
خودمان را جا میگذاریم
جایی میانِ دیروز و فردا.
ماخودمان را درون زندانِ آروزها، خیالها و روزمرگی هاحبس کرده ایم بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشیم
نه به زور
نه به خواست دیگری
نه قفلی دارد
نه دیواری
نه نگهبانی.
کلیدش هم دست خودمان هست
اما هیچ تلاشی برای رها شدن نمیکنیم
شاید فقط کافی باشد
تنها یک روز
کمی آهستهتر راه برویم،
کمی بیشتر به آسمان نگاه کنیم،
کمی بیشتر به خودمان فکر کنیم
کمی بیشتر به تیک تیک ساعت و جلو رفتن عقربه های ساعت و محو شدن لحظه ها بیاندیشیم
کاش میدانستیم
زندگی
فقط گذراندنِ روزها نیست…
زندگی
حس کردنِ همان لحظههای باهم بودن است
روزهای عشق ورزیدن به آدمهایی که دوستشان داریم
نگاه کردن به چشمان پیر و خسته ی پدر و مادر
که گاهی بی تفاوت ازکنارشان
رد میشویم.
کاش آهسته تر میرفتیم تا آهنگ دلنواز تپشهای قلب یکدیگر را احساس کنیم
قلب هایی که برای ما میتپد
ولحظه هایی که در انتظار ما چشم به راه مانده اند
✍نویسنده : نیلوفر دهقان
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
#آگهی
فردای انار به روایت معلمان 🌱
《رسانه بسیج فرهنگیان شهرستان انار 》
فرهنگیان،دانشآموزان،والدین
برای همراهی با ما به کانالمون بپیوندید👇🏻
https://eitaa.com/anarfarda
انارما 🏴
#شنبه_5_اردیبهشت_1405 💢اطلاعیه حضور متخصصین کلینیک تخصصی سلامت (امین) و کلینیک دیابت، قلب و عروق شه
💢اطلاعیه کلینیک سلامت امین
🔰به اطلاع مردم شریف شهرستان انار و مناطق همجوار می رساند:
✅خانم دکتر محمدی متخصص اطفال صبح شنبه مورخ ۵ اردیبهشت ماه در محل کلینیک حضور #ندارند .
-------☆❖✿❖☆-------
📱روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
کاخ سفید:
🔴 ویتکوف و کوشنر فردا صبح به پاکستان میروند و خواهیم دید که در مورد مشارکت ونس چه اتفاقی میافتد.
🔴 ما در روزهای اخیر شاهد پیشرفت از سوی طرف ایرانی بودهایم.
🔴 کاخ سفید: جیدی ونس در حالت آمادهباش است و در صورتی که احساس کنیم استفاده از زمان او ضروری است، مایل به اعزام به پاکستان خواهد بود.
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خنثی سازی بمب سنگرشکن عمل نکرده دشمن در یزد
◽️تلاش یگان چک و خنثیسازی سپاه الغدیر استان یزد در عملیات خنثیسازی موشک سنگرشکن GBU‑۳۹ در عمق ۱۳ متری زمین
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیم به همه پدران و مادران داغدیده شهدا... 💔
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢جزئیات دریافت بیمه بیکاری
🔸وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
🔹خوشبختانه کارفرمایان در زمان جنگ نیروی کار خود را تعدیل نکردند و تاکنون با حداقل تعدیل نیروی کار روبهرو بودهایم.
🔹️کارگاههایی که کمتر از ۲۰ نفر کارگر دارند، کارگران به طور شخصی بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه جامع روابط کار میتوانند نسبت به برقراری بیمه بیکاری خود اقدام کنند.
🔹️کارفرمایان دارای بیش از ۲۰ کارگر فهرست گروهی خود را به صورت کتبی به ادارات کار تحویل دهند.
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
41.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ دربارهٔ همسر رهبر معظم انقلاب چه میدانیم؟!
✅ روایت
خانم دکتر فاطمه رایگانی از:
شهیدهٔ والامقام
خانم زهرا حداد عادل
(همسر آیت الله سید مجتبی خامنهای)
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 #هر_شب_یک_حکایت 💢
روزی بهلول در یک محله اعیاننشین قدم میزد که مرد بسیار ثروتمندی را دید که شبانه روز نگران اموالش بود و خواب نداشت. مرد ثروتمند به بهلول گفت: «ای بهلول، تو چه آرامشی داری! من در این همه خانه و مال، چگونه میتوانم بخوابم وقتی میترسم همه را از دست بدهم؟ تو که چیزی نداری، چگونه شبها راحت میخوابی؟»
بهلول کنار او نشست و گفت: «من راحت میخوابم چون کلید خانههایم نزد خودشان نیست، بلکه کلید همه چیز دست خداست. اما تو از چه میترسی؟»
مرد پاسخ داد: «از دزدها و از ورشکستگی!»
بهلول گفت: «دزدها فقط میتوانند چیزی را ببرند که تو آن را داری. اما چیزی که در دل توست و با آن آرامش داری، قابل دزدیدن نیست. من همه چیز را به خدا سپردهام و فقط برای فردایم نگرانم که آیا لقمهای حلال خواهم داشت یا نه. اما تو آنقدر داری که برای ده نسل کفایت کند، با این حال باز هم میخواهی بیشتر داشته باشی و همین حرص است که خواب را از چشمانت ربوده است.»
مرد ثروتمند متوجه شد که بزرگترین زندان برای انسان، حرص و طمع خود اوست، نه کمبود امکانات. او فهمید که بهلول با نداشتن، ثروتمندتر از اوست.
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8