⛔️توجه توجه همشهریان گرامی⛔️
بشتابید بشتابید بشتابید
⛔️به علت نیاز شرکت،فروش فرش فقط به قیمت کارخانه ⛔️
🔱شعبه فرش فردین کریمی (شعبه کوچه مرادی)
🪀 قالی #۱۲متری_ ۷۰۰شانه _تراکم ۲۱۰۰_ قیمت ۶میلیون و۹۰۰
🪀 قالی #۱۲متری_۷۰۰شانه_ تراکم ۲۵۵۰_ قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰تومان
🪀 قالی #۹متری_ ۷۰۰ شانه_ تراکم ۲۵۵۰ قیمت ۶میلیون و ۷۰۰ تومان
🪀قالی #۶متری_ ۷۰۰شانه_ تراکم ۲۵۵۰ قیمت۶ میلیون و ۷۰۰
👈 توجه؛ این اگهی فقط یک تبلیغ نیست. همه قیمت ها #واقعی است. این حراجی را از دست ندهید.
❌ ساعت کاری: ۹ صبح تا ۱۰ شب به صورت #یکسره "حتی جمعه و روزهای تعطیل"👌
نقد و اقساط با چک معتبر
🪧 آدرس رفسنجان
رفسنجان خیابان مفتح۱۲
کوچه مرادی۱
بزرگ فرش کریمی
《انبار مرکزی کارخانه پخش عمده و خرده فرش کریمی》
📲 09148354423
☎️ در صورت عدم پاسخگویی
به علت #وجود_مشتری حضوری تشریف بیاورید....
(۱)
🎖️ @Anarma
#آگهی
بسم الله الرحمن الرحیم
در میان هیاهوی کانالها، گاهی باید جایی باشد برای
سخنی از دلِ دین،
نکتهای از مسائل روز کشور و شهرستان،
مطالب فرهنگی،سیاسی و مذهبیِ قابل استفاده،
و گاهی هم مسابقه و جوایزی برای همراهان.
اگر به دنبال فضایی سالم، مفید و محترمانه هستید،
دعوتید به همراهی در این کانال:👇🏻
https://eitaa.com/Amontazeri0407
🔺حج امسال با موافقت و نظر مقام معظم رهبری انجام میشود
🔸رییس سازمان حج و زیارت:
🔹 اولین گروه کارگزاران حج شامل ۱۲۱ نفر امروز عازم عربستان شد تا مقدمات اسکان، حملونقل، تغذیه، خدمات درمانی و فعالیتهای فرهنگی زائران را فراهم کنند.
🔹 مجوز اعزام زائران تنها از ۲۹ فروردین نهایی شد و پس از مذاکرات مجدد با وزارت حج عربستان و هماهنگیهای سفارت ایران، همچنین تلاشهای وزارت راه و سازمان هواپیمایی برای حل مشکلات فضای پروازی، شرایط برای آغاز اعزامها مهیا شد.
🔹 تمام مقدمات اعزام ۳۰ هزار و ۶۷۲ زائر ایرانی در قالب ۲۲۳ کاروان فراهم شده و هماهنگی ایستگاههای پروازی در حال انجام است.
🔹 اعزامها روزانه ادامه خواهد داشت و زائران پس از ورود، هفت روز در مدینه حضور خواهند داشت و نایبالزیاره مردم ایران خواهند بود و پیام وحدت و دوستی ملت ایران را به امت اسلامی منتقل میکنند.
🔸نماینده ولیفقیه در امور حج و زیارت:
🔹 امروز بیش از هر زمان دیگری، کشور نیازمند وحدت حول محور مقام معظم رهبری حضرت آیتالله حاج آقا مجتبی حسینی خامنهای است. انجام فرامین ایشان وظیفه ماست؛ چنانکه انجام حج نیز با فرمان، موافقت و نظر ایشان که به شورای عالی امنیت ملی فرمودند انجام شده است.
🔹 هرچند بسیاری از عزیزانی که سالها ثبتنام و انتظار کشیده بودند، به دلایل مختلف نمیتوانند مشرف شوند؛ اما همینکه جمع زیادی از زائران ایران اسلامی در این کنگره عظیم حضور مییابند و پیامبر رحمانیت و برنامههای معنوی جمهوری اسلامی در سرزمین وحی هستند، خدا را سپاسگزاریم.
🎖️ @Anarma
🔺تأکید بر جابهجایی خودروها پس از تصادف
🔸رئیس پلیس راه راهور فراجا:
🔹به رانندگان در زمان دریافت گواهینامه تأکید شده که در تصادفات خسارتی، حتماً باید وسیله نقلیه را به کنار مسیر منتقل کنند و منتظر حضور پلیس بمانند.
🔹حتی در تصادفات جرحی که نیاز به امدادرسانی وجود دارد نیز باید محل حادثه مشخص و خودروها به کنار منتقل شوند.
🔹در جدول جرایم نیز پیشبینی شده که اگر دو راننده در یک تصادف خسارتی، خودروهای خود را به کنار منتقل نکنند، پلیس میتواند آنها را جریمه کند.
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 #تریبون_شهروندان 💢
با سلام خواستم در مورد این دوست عزیز که در مورد تجمعات گفته بودند که ساعت ده تموم بشه دوست گرامی در شهرهای دیگه تا ساعت سه چهارصبح در تجمعات هستن و آنها هم نوجوون جوون هستن درس دارند اما نوجوون شما اگر تو تجمعات هم نباشه ساعت ده نمیخوابه الان هم تجمعاتی که اعلام میشه ساعت ۹ تموم میشه تجمعات خودجوش مردمی هم ساعت دوازده شما به جای تو رسانه بزارید به نوجوون خود بگویید فلان ساعت خونه باش نه برای تجمعات خودجوش مردم تصمیم بگیرید از ساعت دوازده به بعد موتر سوار امین شهری هستن که نوجوان شما میتونه نره الان که کل کشور این برنامه هست فقط انار نیست فقط انار بچه مدرسه ای نداره وبعد اینکه همه کلاسها از ساعت ده شروع میشه ماهم نوجوان مدرسه داریم شبها در تجمع صبح زود هم بیدار میشه برای کلاس شما به نظرم به جای اینکه ساعت به تجمعات بگویید حضور در خانه به نوجونتون بگویید که راس این ساعت خونه باش حالا بماند بعضی ها اصلا در تجمع نیستن ولی وقتی دور به خونه میان میگن تجمع هستن ولی درکل این موضوع ربطی به خانه خانواده داره شما باید به فرزندتان بگویید راس ساعت ده خونه باش نه به کل مردم. با تشکر🌹
💢 #تریبون_شهروندان 💢
سلام در جواب دوستمون که گفت تجمعات تا ساعت ده تموم کنید بنده خدا درست میگه اگه رژه ماشینی موتوری نهایت تا یازده شب تموم کنید پسر بچه ما خانواده ها حریفشون نمیشیم ولی این رژه موتوری اگه قطش کنید خیلی از مادرا دعا درحقتون میکنن یعنی چی بچه تا ساعت ۱نصف شب بیرون از خونه باشه .
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
♦️دست خدا بالاتر از همه دست هاست
🔹امروز پنجم اردیبهشت مصادف با سالروز غلبه اراده الهی بر آهن است. روزی که در طبس آمریکا سیلی خورد و زمانی اگر نترسیم و در مقابل آمریکا بایستیم، عاقبت دست الهی یاور ماست.
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 #تریبون_شهروندان 💢
پویش لیوان شخصی
یک لیوان در کیف شما سنگین نیست
از امشب لیوان شخصي بردارید
هزینه موکب کمتر میشه
زحمت رفتگرها کمترمیشه
اسراف هم نمیشه
#پویش_لیوان_شخصی
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
🔹رژه موتوری روحانیت و طلاب شهرستان انار
👈امروز شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۴ بعد از ظهر از میدان ولی عصر(عج) انار به سمت امینشهر
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
#آگهی
📣 فوری وقابل توجه:::
❌ قابل توجه اولیا محترم ودانش آموزان عزیزشهرستان انار
باتوجه به اینکه قیمت محصولات گروه آموزشی ماز ازطریق نمایندگی شهرستانهاوسایت مازکشوری یکسان گردیده وهمچنین خریداقساطی نیز ازطریق سایت امکان پذیرشده است، لذابه اطلاع کلیه دانش آموزان عزیز واولیا گرانقدرآنها می رساند،درجهت رفاه حال دانش آموزان، ازاین پس خریدمحصولات گروه آموزشی ماز فقط ازطریق سایت ماز به آدرس biomaze.ir
امکان پذیربوده وبدلیل مقرون به صرفه بودن برای دانش آموزان، هیچگونه ثبت نامی ازطریق نمایندگی شهرستان صورت نمی گیرد.
لذابه اطلاع می رساندنمایندگی ماز انار تعطیل وهیچ نماینده دیگری نیز از این گروه آموزشی درشهرستان انار فعالیت نخواهدداشت.
واریزهرگونه وجه صرفا به حساب مازکشوری می باشدوازهرگونه واریزی به حساب اشخاص دیگرجداخودداری نمایید.
آدرس سایت مرکزی گروه آموزشی مازکشور:
biomaze.ir
باتشکر خواجه پور
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
📣امکان دریافت اینترنت بینالملل برای واحدهای صنفی دارای پروانه معتبر در شهرستان انار
متن اطلاعیه:
متصدیان محترم واحدهای صنفی شهرستان انار:
🔹️ به استحضار میرساند پیرو پیگیریهای صورتگرفته توسط اتاق اصناف انار و هماهنگیهای لازم با شرکت طرف قرارداد، امکان تخصیص اینترنت بینالملل برای واحدهای صنفی مرتبط با تشخیص اتاق اصناف (دارای پروانه کسب معتبر) فراهم گردیده است.
🔹️لذا متقاضیان محترم با در دست داشتن سیمکارت ایرانسل به نام صاحب پروانه کسب، جهت انجام امور اداری مربوطه، حداکثر از تاریخ یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه (ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۰۰) لغایت سهشنبه ۸ اردیبهشت ماه به اتاق اصناف مربوطه مراجعه نمایند.
✍️روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان انار
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
خدا یکی رهبروملت یکی
همه ایرانی و انقلابی هستیم
اجتماع اتحاد،وحدت مردم شهر انار
✅امشب شنبه ۵ اردیبهشت ماه
🔴ساعت ۲۰/۳۰
🟡میدان امامزاده محمد صالح ع
🔵رژه خودرویی ساعت ۲۰ میدان ولیعصر عج
✅ستادمردمی شهدای جنگ تحمیلی سوم
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 #تریبون_شهروندان 💢
سلام بابت اینکه دوست عزیزی فرمودن تجمعات رو زودتر تموم کنین عرض کنم حضور نوجوان و جوان ها توی این جور مراسمی آسیبی بهشون نمیرسونه اتفاقا مفید هم هست.خواهش میکنم با این انتقادات جلوی این کار خوب رو نگیرین تمام شهرها همین مراسمات رو اتفاقا طولانی تر و پرشور تر دارن.اگه کسی بچه مدرسه ای داره میتونه با ارائه راهکارهایی کنترل و مدیریت کنه حضور فرزندش رو.بعضی افراد و کسبه و حتی خانواده ها بدلایلی توفیق ندارن ساعت ۸/۵ تو تجمع حضور داشته باشن اینجوری حداقل میتونن با حضورشون در رژه سهمشونو ادا کنن.
💢 #تریبون_شهروندان 💢
سلام و عرض ادب
بابت رژه موتوری چند تا نکته:
۱ـ این رژه یک کار کاملا خودجوش و مردمی هست
۲ـ هر شب داره به تعداد موتورها و ماشین ها اضافه میشه در صورتی که اگر حرف بعضی از دوستان درست بود و این رژه به کار بزرگتر ها و درس دانش آموزان لطمه میزد باید جمعیت کمتر می شد .
۳ـ هیچ کس ( نه دوستان امین شهری و نه دوستان اناری ) مجبور به شرکت در رژه نیستند و حتما خیری در این کار دیدند که هرشب حضور دارند .
۴ـ چه کسی و با چه دلیلی تشخیص داده که برای شهر انار کافیه که مردم تا ساعت ۱۰ تو خیابون باشند و بعدش نیاز نیست ؟
۵ـ اگه شما نمیتونید فرزندتون رو کنترل کنید بقیه باید جواب گو باشند ؟ بچه ای که الان میگه میرم رژه و حرف گوش شما نمیکنه مطمئن باشید رژه هم نباشه به بهونه های دیگه ای دیر میاد خونه پس سعی کنید به جای گیر الکی به رژه با فرزندتون صحبت کنید
۶ـ ما مردم انار دست تک تک بچه های عزیز امین شهر که هرشب تو باد و سرما به خاطر ما مردم انار این راه رو تحمل میکنند میبوسیم و از همه دوستان اناری و امین شهری که تو این رژه شرکت میکنند تشکر میکنیم.
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8