eitaa logo
انارما 🏴
11هزار دنبال‌کننده
36.3هزار عکس
6.5هزار ویدیو
196 فایل
اینستاگرام انارما Instagram.com/Anarma.ir روبیکا انارما: http://Rubika.ir/anarma_ir بله انارما: 🆔 https://ble.ir/anarma1 ارتباط با ما و ارسال سوژه : @AnarmaAdmin 09366117949 شرایط و تعرفه تبلیغات: @AnarmaAd آرشیو تصاویر: @ArchiveAnarma
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺تأکید بر جابه‌جایی خودروها پس از تصادف 🔸رئیس پلیس راه راهور فراجا: 🔹به رانندگان در زمان دریافت گواهینامه تأکید شده که در تصادفات خسارتی، حتماً باید وسیله نقلیه را به کنار مسیر منتقل کنند و منتظر حضور پلیس بمانند. 🔹حتی در تصادفات جرحی که نیاز به امدادرسانی وجود دارد نیز باید محل حادثه مشخص و خودروها به کنار منتقل شوند. 🔹در جدول جرایم نیز پیش‌بینی شده که اگر دو راننده در یک تصادف خسارتی، خودروهای خود را به کنار منتقل نکنند، پلیس می‌تواند آن‌ها را جریمه کند. 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 با سلام خواستم در مورد این دوست عزیز که در مورد تجمعات گفته بودند که ساعت ده تموم بشه دوست گرامی در شهرهای دیگه تا ساعت سه چهارصبح در تجمعات هستن و آنها هم نوجوون جوون هستن درس دارند اما نوجوون شما اگر تو تجمعات هم نباشه ساعت ده نمی‌خوابه الان هم تجمعاتی که اعلام میشه ساعت ۹ تموم میشه تجمعات خودجوش مردمی هم ساعت دوازده شما به جای تو رسانه بزارید به نوجوون خود بگویید فلان ساعت خونه باش نه برای تجمعات خودجوش مردم تصمیم بگیرید از ساعت دوازده به بعد موتر سوار امین شهری هستن که نوجوان شما می‌تونه نره الان که کل کشور این برنامه هست فقط انار نیست فقط انار بچه مدرسه ای نداره وبعد اینکه همه کلاسها از ساعت ده شروع میشه ماهم نوجوان مدرسه داریم شبها در تجمع صبح زود هم بیدار میشه برای کلاس شما به نظرم به جای اینکه ساعت به تجمعات بگویید حضور در خانه به نوجونتون بگویید که راس این ساعت خونه باش حالا بماند بعضی ها اصلا در تجمع نیستن ولی وقتی دور به خونه میان میگن تجمع هستن ولی درکل این موضوع ربطی به خانه خانواده داره شما باید به فرزندتان بگویید راس ساعت ده خونه باش نه به کل مردم. با تشکر🌹 💢 💢 سلام در جواب دوستمون که گفت تجمعات تا ساعت ده تموم کنید بنده خدا درست میگه اگه رژه ماشینی موتوری نهایت تا یازده شب تموم کنید پسر بچه ما خانواده ها حریفشون نمیشیم ولی این رژه موتوری اگه قطش کنید خیلی از مادرا دعا درحقتون میکنن یعنی چی بچه تا ساعت ۱نصف شب بیرون از خونه باشه . 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
♦️دست خدا بالاتر از همه دست هاست 🔹امروز پنجم اردیبهشت مصادف با سالروز غلبه اراده الهی بر آهن است. روزی که در طبس آمریکا سیلی خورد و زمانی اگر نترسیم و در مقابل آمریکا بایستیم، عاقبت دست الهی یاور ماست. 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 پویش لیوان شخصی یک لیوان در کیف شما سنگین نیست از امشب لیوان شخصي بردارید هزینه موکب کمتر میشه زحمت رفتگرها کمترمیشه اسراف هم نمیشه 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
🔹رژه موتوری روحانیت و طلاب شهرستان انار 👈امروز شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۴ بعد از ظهر از میدان ولی عصر(عج) انار به سمت امین‌شهر 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
📣 فوری وقابل توجه::: ❌ قابل توجه اولیا محترم ودانش آموزان عزیزشهرستان انار باتوجه به اینکه قیمت محصولات گروه آموزشی ماز ازطریق نمایندگی شهرستانهاوسایت مازکشوری یکسان گردیده وهمچنین خریداقساطی نیز ازطریق سایت امکان پذیرشده است، لذابه اطلاع کلیه دانش آموزان عزیز واولیا گرانقدرآنها می رساند،درجهت رفاه حال دانش آموزان، ازاین پس خریدمحصولات گروه آموزشی ماز فقط ازطریق سایت ماز به آدرس biomaze.ir امکان پذیربوده وبدلیل مقرون به صرفه بودن برای دانش آموزان، هیچگونه ثبت نامی ازطریق نمایندگی شهرستان صورت نمی گیرد. لذابه اطلاع می رساندنمایندگی ماز انار تعطیل وهیچ نماینده دیگری نیز از این گروه آموزشی درشهرستان انار فعالیت نخواهدداشت. واریزهرگونه وجه صرفا به حساب مازکشوری می باشدوازهرگونه واریزی به حساب اشخاص دیگرجداخودداری نمایید. آدرس سایت مرکزی گروه آموزشی مازکشور: biomaze.ir باتشکر خواجه پور 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
📣امکان دریافت اینترنت بین‌الملل برای واحدهای صنفی دارای پروانه معتبر در شهرستان انار متن اطلاعیه: متصدیان محترم واحدهای صنفی شهرستان انار: 🔹️ به استحضار می‌رساند پیرو پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط اتاق اصناف انار و هماهنگی‌های لازم با شرکت طرف قرارداد، امکان تخصیص اینترنت بین‌الملل برای واحدهای صنفی مرتبط با تشخیص اتاق اصناف (دارای پروانه کسب معتبر) فراهم گردیده است. 🔹️لذا متقاضیان محترم با در دست داشتن سیم‌کارت ایرانسل به نام صاحب پروانه کسب، جهت انجام امور اداری مربوطه، حداکثر از تاریخ یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه (ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۰۰) لغایت سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ماه به اتاق اصناف مربوطه مراجعه نمایند. ✍️روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان انار 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 خدا یکی رهبروملت یکی همه ایرانی و انقلابی هستیم اجتماع اتحاد،وحدت مردم شهر انار ✅امشب شنبه ۵ اردیبهشت ماه 🔴ساعت ۲۰/۳۰ 🟡میدان امامزاده محمد صالح ع 🔵رژه خودرویی ساعت ۲۰ میدان ولیعصر عج ✅ستادمردمی شهدای جنگ تحمیلی سوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 سلام بابت اینکه دوست عزیزی فرمودن تجمعات رو زودتر تموم کنین عرض کنم حضور نوجوان و جوان ها توی این جور مراسمی آسیبی بهشون نمیرسونه اتفاقا مفید هم هست.خواهش میکنم با این انتقادات جلوی این کار خوب رو نگیرین تمام شهرها همین مراسمات رو اتفاقا طولانی تر و پرشور تر دارن.اگه کسی بچه مدرسه ای داره میتونه با ارائه راهکارهایی کنترل و مدیریت کنه حضور فرزندش رو.بعضی افراد و کسبه و حتی خانواده ها بدلایلی توفیق ندارن ساعت ۸/۵ تو تجمع حضور داشته باشن اینجوری حداقل میتونن با حضورشون در رژه سهمشونو ادا کنن. 💢 💢 سلام و عرض ادب بابت رژه موتوری چند تا نکته: ۱ـ این رژه یک کار کاملا خودجوش و مردمی هست ۲ـ هر شب داره به تعداد موتورها و ماشین ها اضافه میشه در صورتی که اگر حرف بعضی از دوستان درست بود و این رژه به کار بزرگتر ها و درس دانش آموزان لطمه می‌زد باید جمعیت کمتر می شد . ۳ـ هیچ کس ( نه دوستان امین شهری و نه دوستان اناری ) مجبور به شرکت در رژه نیستند و حتما خیری در این کار دیدند که هرشب حضور دارند . ۴ـ چه کسی و با چه دلیلی تشخیص داده که برای شهر انار کافیه که مردم تا ساعت ۱۰ تو خیابون باشند و بعدش نیاز نیست ؟ ۵ـ اگه شما نمیتونید فرزندتون رو کنترل کنید بقیه باید جواب گو باشند ؟ بچه ای که الان میگه میرم رژه و حرف گوش شما نمیکنه مطمئن باشید رژه هم نباشه به بهونه های دیگه ای دیر میاد خونه پس سعی کنید به جای گیر الکی به رژه با فرزندتون صحبت کنید ۶ـ ما مردم انار دست تک تک بچه های عزیز امین شهر که هرشب تو باد و سرما به خاطر ما مردم انار این راه رو تحمل میکنند میبوسیم و از همه دوستان اناری و امین شهری که تو این رژه شرکت میکنند تشکر میکنیم. 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
⭕ تصویری متفاوت از وطن‌داری مردم در این شب‌ها 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ای صفای قلب زارم... ⭕ حال‌وهوای حرم مطهر رضوی در آستانه ولادت امام رضا (ع) 🎖️ @Anarma
🔴 انتقاد بازرس کل قضائی کرمان از اجرای طرح کدینگ سوخت در استان ◽️بازرس کل قضائی استان کرمان، دادخدا سالاری، در نشست شورای قضائی استان با انتقاد از نحوه اجرای طرح کدینگ سوخت در کرمان اعلام کرد که در حالی این طرح در استان اجرا شده که استان‌های مبدا و مقصد اصلی قاچاق سوخت از آن معاف هستند. وی تأکید کرد این اقدام موجب نارضایتی گسترده مردم و مسافران شده و هزینه‌های ناشی از مقابله با قاچاق نباید بر دوش مردمی قرار گیرد که همواره در سخت‌ترین شرایط در کنار نظام بوده‌اند. ◽️سالاری با بیان اینکه رویکردهای نادرست اداری و اجرایی باید اصلاح شود، اجرای فعلی طرح کدینگ سوخت را زیان‌بار دانست و خواستار بازنگری فوری در آن شد. او ضمن اشاره به لزوم استفاده از اختیارات تفویض‌شده به استان و روحیه مدیریت جهادی، تأکید کرد که اصلاح این طرح باید در سریع‌ترین زمان در دستور کار قرار گیرد تا از فشارهای وارد بر مردم استان کاسته شود. 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8