KHAMENEI.IRQuran-page-347.mp3
زمان:
حجم:
2.2M
📢 هر روز #یک_صفحه_قرآن بخوانیم
🔹 صفحه ۳۴۷ قرآن کریم
┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄
📲 @Anarma
🔸 Eitaa.com/anarma
🔹 Rubika.ir/anarma_ir
🚥 http://splus.ir/anarma
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تصاویری از ورود اولین پرواز هواپیمایی ایران به فرودگاه بینالمللی نجف پس از ۵۸ روز توقف به دلیل تجاوزات آمریکا و اسرائیل علیه ایران
┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄
📲 @Anarma
🔸 Eitaa.com/anarma
🔹 Rubika.ir/anarma_ir
🚥 http://splus.ir/anarma
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایت شکار پهپاد با دوشکا
┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄
📲 @Anarma
🔸 Eitaa.com/anarma
🔹 Rubika.ir/anarma_ir
🚥 http://splus.ir/anarma
#دوشنبه_7_اردیبهشت_1405
💢اطلاعیه حضور متخصصین کلینیک تخصصی سلامت (امین) و کلینیک دیابت، قلب و عروق شهرستان انار
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 #تریبون_شهروندان 💢
سلام و وقت بخیر خدمت خانم موسویی
بنده به نمایندگی از تعدادی از خانواده هایی که فرزندانشان در مدرسه غیر انتفاعی در سال تحصیلی جاری تحصیل میکردن مزاحمتون میشم.با توجه به تعطیلی مکرر که امسال داشتیم وبالخص تعطیلی اخیر که از تاریخ۱۱/۱۰به مدت یک ماه که به طور کامل مدارس تعطیل بودن و هیچ کادر اداری هم به مدرسه نمیرفت و تعطیلی های بعداز سال جدید که به صورت غیر حضوری کلاس ها برگزار میشود وبا توجه به اینکه بچه ها از تخته هوشمند وبرق وگاز واب وپلاستیک زباله ای و...استفاده ای نمیکنند.وشنیده شده که اموزش و پرورش یزد هم با توجه به این موارددرصدی از هزینه مدرسه را کسر کردند.وبا توجه به قاعده حقوقی دارا شدن بلاجهت.خواستار جوابیه ای از طرف شما به رسانه ها هستیم تا تکلیف خانواده ها ومدارس مشخص شود.ودر اخر تشکر میکنم ازشما و زحماتتون.
💢 #تریبون_شهروندان 💢
ببخشید امتحانات مستمر اردیبهشت ماه میتونه حضوری باشه؟ از مسئولین مربوطه ممنون میشم در این خصوص اطلاعیه صادر کنن.
💢 #تریبون_شهروندان 💢
باسلام، ضمن تشکر از سایت خوبتون
خواستم از این طریق یک یادآوری به فرمانداری سازندگی و توسعه جناب آقای میرحسینی عزیز بشه که قابل توجه جناب عالی که فرمودید به جد پیگیر حق وحقوق ورزشکاران انار هستم
خواستم از طرف تمام مربیانی که سانس اجاره کردند (سالن آزادگان) باشما درد و دلی کرده باشم
اگه سالن وزارت ورزش هستش چرا پول باید بحساب هیئت پزشکی ورزشی که حق برداشت وفاکتور سازیش توسط یک نفر است انجام بشود؟آیا شما اطلاعی ندارید؟ ،حتی بعضی هیئت ها شکایات به حق را تحویل مرجع حراست فرمانداری داده اند و صحت دادخواهی وشکایت شون ثبت شده چرا جوابیه ای به مردم داده نمیشه؟؟؟؟
آقای فرماندار چرا شخصی که به سرپرستی اداره ورزش هنوز با گذشت یکسال و اندی انتخاب شده اما در خصوص حکم آن اقدامی صورت نگرفته؟
چرا روشنگری نمیشه در خصوص مدیریت ورزش این جوانان و ورزشکاران که سرمایه های شهرستان هستند ،آیا این موضوع نیاز به پیگیری ندارد؟!.
┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄
📲 @Anarma
🔸 Eitaa.com/anarma
🔹 Rubika.ir/anarma_ir
🚥 http://splus.ir/anarma
#آگهی_ترحیم
▪️با نهایت تاثر و تاسف درگذشت مرحوم مغفور (خادمیار رضوی )حاج اکبر شفیعی را به اطلاع میرساند ،مراسم تشییع آن مرحوم امروز عصر ساعت ۳بعداظهر از منزل ایشان در بلوار امام رضا، کوچه امام رضا ۶ به سمت بهشت فاطمیه برگزار میگردد.
▪️در ضمن مراسم سوم آن مرحوم روز سه شنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ و مراسم هفتم روز پنجشنبه از،ساعت ۱۵ الی ۱۷در محل مسجد صاحب الزمان عج امین شهر برگزار میگردد.
#شادی_روحش_فاتحه_و_صلوات
┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄
📲 @Anarma
🔸 Eitaa.com/anarma
🔹 Rubika.ir/anarma_ir
🚥 http://splus.ir/anarma
#آگهی
♻️دیوارخریدوفروش آنلاین علینژاد
✔️هدف ازایجاداین گروه فروش لوازم منزل شماست که مدت هاست بلا استفاده مانده است و خریدلوازم مورد نیاز،با قیمتی پایینترازقیمت بازار
📷عکس وسیله و قیمت ازشما
📋درج آگهی ازما
✅آگهی ماشین
✅آگهی خریدوفروش ملک
✅خریدوفروش وسایل منزل
✅خرید فروش پرنده هاوحیوانات
✅معرفی مشاغل شما
لینک گروه👇
https://eitaa.com/joinchat/3300721767C087e5873cd
#یادداشت
ثانیه ،ثانیه های زندگیم خالیست از تیک تاک ضربان قلبت !
هنوز بوی عطروجودت در جای جای خانه ام استشمام میشود و
نسیم !صدای خنده هایت را در گوشم نوازش میدهد
تصویر چشمان کهربایت ، هرگز از آیینه چشمانم پاک نمیشود و موج دریای بیکران مهربانیت هنوز در ساحل قلبم نهفته است
آسمان آبی قلبم ، رنگش را به سیاهی سپرد و تاریکی شب مهمان ناخوانده اش شد، چرا که ماه رخشانش دیگر نمی تابد
کاش برگردی و دوباره لحضه هایم را از وجودت گلباران کنی !
کاش برگردی ای ماهم ! و باز برآسمان تیره قلبم بتابی
✍نویسنده : نیلوفر دهقان
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
#اخبار_کوتاه
🔴 بلومبرگ: قیمت نفت خام برنت با یک درصد افزایش به ۱۰۶.۵ دلار در هر بشکه رسید
🔴 الجزیره: تهران در حال حاضر مشغول «مهندسی معکوس» موشکهایی مانند تاماهاوک ، پهپادهای ریپر، موشکهای جاسم و بمبهای سنگرشکن GBU-57 است، با هدف درک ساختار آنها یا توسعه جایگزینهای محلی برای آنها.
◽️خطرناکترین جنبه نه تنها در تلاشهای خود ایران، بلکه در احتمال دریافت پشتیبانی فنی از روسیه و چین نیز نهفته است که میتواند دریچهای به سوی افشای اسرار مربوط به سیستمهای هدایت، پارازیت و رادارگریزی باز کند.
🔴 وزارت امور خارجه چین: ما قویاً با تحریمهای آمریکا علیه پالایشگاههای نفت چین مخالفیم و قاطعانه از منافع خود محافظت خواهیم کرد./انتخاب
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 #تریبون_شهروندان 💢
باسلام و عرض ادب خدمت همشهریان عزیز
من بعنوان یک عضو از جامعه فرهنگیان بالاخص مدارس غیر دولتی در پاسخ به اون عزیزی که مطلبی رو در مورد شهریه و غیر حضوری بودن فعالیت مدارس غیر دولتی فرموند چند نکته رو عرض می کنم
۱ خواهر یا برادر عزیز بسیار کم لطفی است در این شرایط سخت اینگونه قضاوت کنید تمامی کارکنان مدارس غیر دولتی اعم از مدیر و معاونین هرروز طبق برنامه قبل در مدارس حضور داشتند و پاسخگوی اولیا و همکاران بودند و اداره آموزش و پرورش هم با بازرسی ها ی مداوم پی گیر بازبودن مدارس بود البته بدون حضور معلمین و طبق دستورالعمل وزارت خانه
و آموزش و مدارس هرگز تعطیل نبود مگر هفته اول که کلا تعطیل بود.
۲. این شرایط تدریس و پیگیری بسیار سخت تر از حضوری است هر روز تصاویر بسیاری رو از حضور جهادی معلمین در مساجد حسینیه ها وپارکنیگها در رسانه ها مشاهده می کنید این قبیل موارد نیاز به پی گیری هماهنگی و از همه مهمتر استرس و نگرانی و هزینه براست قبض تلفن هر مدرسه و معلم و مدیر در این ایام گویای این مطلب است اولیایی که با انان تماس گرفته شده بچه هایی رو باید از خواب بیدار کرد وووو....
۳_قرارداد همکاران تاریخش مشخصه و باید طبق ان بیمه و حقوق پرداخت شود و عدم اجرای ان پی گیری حقوقی دارد بماند که حقوق بعضی همکاران ما با توجه به وضعیت جدید بدلیل عدم پرداخت شهریه ها هنوز پرداخت نشده
4-طبق قانون ثبت نام مدارس غیر دولتی ولی دانش اموز باید ابتدا شهریه را نقدا یا بشکل اقساط چک تسویه کرده و قرار داد شهریه را امضا نموده تا در سامانه ثبت نام شود اما موسسان مدارس با شرایط شهرستان و بومی بودن ،شهریه راقسط بندی کرده تا هرماه پرداخت کنند .
5 خواهر یا برادر گرامی قطعا می دانم که ازروی عدم آگاهی این مطلب را ارسال کردید وگرنه مردم فهمیم بصیر و شجاع شهرم که این روزها و شبها با حضور خود حماسه می آفرینند و در روزهای سخت همدیگر را تنها نگذاشته اند از پرداخت حق قانونی کارکنان و دبیران و آموزگاران مدارس غیردولتی دریغ ندارند
در مورد شهرستان یزد انطور که بنده از موسسان و همکاران غیر دولتی اطلاع دارم تمامی هزینه ها طی چک و مبالغی نقد اول سال تحصیلی تسویه و بعد ثبت نام انجام میشود
کاش بجای پرداختن به این موضوعات مدیران ومعلمین دولتی و غیر دولتی را همراهی می کردیم خدا می داند که چقدر در رنجند مشاوران مدارس و معلمين پرورشی همه و همه دلسوزان برای اعتلای فرهنگ وآموزش کشور تلاش می کنند
بیایید در هفته معلم قدر دان آنها باشیم نه رنجی بر رنجهایشان بیافزاییم
از طرف یک فرهنگی
#انارما 👇
https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8