eitaa logo
انارما 🏴
11هزار دنبال‌کننده
36.3هزار عکس
6.5هزار ویدیو
196 فایل
اینستاگرام انارما Instagram.com/Anarma.ir روبیکا انارما: http://Rubika.ir/anarma_ir بله انارما: 🆔 https://ble.ir/anarma1 ارتباط با ما و ارسال سوژه : @AnarmaAdmin 09366117949 شرایط و تعرفه تبلیغات: @AnarmaAd آرشیو تصاویر: @ArchiveAnarma
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 💢 سلام و وقت بخیر خدمت خانم موسویی بنده به نمایندگی از تعدادی از خانواده هایی که فرزندانشان در مدرسه غیر انتفاعی در سال تحصیلی جاری تحصیل میکردن مزاحمتون میشم.با توجه به تعطیلی مکرر که امسال داشتیم وبالخص تعطیلی اخیر که از تاریخ۱۱/۱۰به مدت یک ماه که به طور کامل مدارس تعطیل بودن و هیچ کادر اداری هم به مدرسه نمیرفت و تعطیلی های بعداز سال جدید که به صورت غیر حضوری کلاس ها برگزار میشود وبا توجه به اینکه بچه ها از تخته هوشمند وبرق وگاز واب وپلاستیک زباله ای و...استفاده ای نمیکنند.وشنیده شده که اموزش و پرورش یزد هم با توجه به این موارددرصدی از هزینه مدرسه را کسر کردند.وبا توجه به قاعده حقوقی دارا شدن بلاجهت.خواستار جوابیه ای از طرف شما به رسانه ها هستیم تا تکلیف خانواده ها ومدارس مشخص شود.ودر اخر تشکر میکنم ازشما و زحماتتون. 💢 💢 ببخشید امتحانات مستمر اردیبهشت ماه میتونه حضوری باشه؟ از مسئولین مربوطه ممنون میشم در این خصوص اطلاعیه صادر کنن. 💢 💢 باسلام، ضمن تشکر از سایت خوبتون خواستم از این طریق یک یادآوری به فرمانداری سازندگی و توسعه جناب آقای میرحسینی عزیز بشه که قابل توجه جناب عالی که فرمودید به جد پیگیر حق وحقوق ورزشکاران انار هستم خواستم از طرف تمام مربیانی که سانس اجاره کردند (سالن آزادگان) باشما درد و دلی کرده باشم اگه سالن وزارت ورزش هستش چرا پول باید بحساب هیئت پزشکی ورزشی که حق برداشت وفاکتور سازیش توسط یک نفر است انجام بشود؟آیا شما اطلاعی ندارید؟ ،حتی بعضی هیئت ها شکایات به حق را تحویل مرجع حراست فرمانداری داده اند و صحت دادخواهی وشکایت شون ثبت شده چرا جوابیه ای به مردم داده نمیشه؟؟؟؟ آقای فرماندار چرا شخصی که به سرپرستی اداره ورزش هنوز با گذشت یکسال و اندی انتخاب شده اما در خصوص حکم آن اقدامی صورت نگرفته؟ چرا روشنگری نمیشه در خصوص مدیریت ورزش این جوانان و ورزشکاران که سرمایه های شهرستان هستند ،آیا این موضوع نیاز به پیگیری ندارد؟!. ┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄ 📲 @Anarma 🔸 Eitaa.com/anarma 🔹 Rubika.ir/anarma_ir 🚥 http://splus.ir/anarma
▪️با نهایت تاثر و تاسف درگذشت مرحوم مغفور (خادمیار رضوی )حاج اکبر شفیعی را به اطلاع می‌رساند ،مراسم تشییع آن مرحوم امروز عصر ساعت ۳بعداظهر از منزل ایشان در بلوار امام رضا، کوچه امام رضا ۶ به سمت بهشت فاطمیه برگزار میگردد. ▪️در ضمن مراسم سوم آن مرحوم روز سه شنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ و مراسم هفتم روز پنجشنبه از،ساعت ۱۵ الی ۱۷در محل مسجد صاحب الزمان عج امین شهر برگزار میگردد. ┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄ 📲 @Anarma 🔸 Eitaa.com/anarma 🔹 Rubika.ir/anarma_ir 🚥 http://splus.ir/anarma
📥 📤
♻️دیوارخریدوفروش آنلاین علینژاد ✔️هدف ازایجاداین گروه فروش لوازم منزل شماست که مدت هاست بلا استفاده مانده است و خریدلوازم مورد نیاز،با قیمتی پایینترازقیمت بازار 📷عکس وسیله و قیمت ازشما 📋درج آگهی ازما ✅آگهی ماشین ✅آگهی خریدوفروش ملک ✅خریدوفروش وسایل منزل ✅خرید فروش پرنده هاوحیوانات ✅معرفی مشاغل شما لینک گروه👇 https://eitaa.com/joinchat/3300721767C087e5873cd
ثانیه ،ثانیه های زندگیم خالیست از تیک تاک ضربان قلبت ! هنوز بوی عطروجودت در جای جای خانه ام استشمام میشود و نسیم !صدای خنده هایت را در گوشم نوازش میدهد تصویر چشمان کهربایت ، هرگز از آیینه چشمانم پاک نمیشود و موج دریای بیکران مهربانیت هنوز در ساحل قلبم نهفته است آسمان آبی قلبم ، رنگش را به سیاهی سپرد و تاریکی شب مهمان ناخوانده اش شد، چرا که ماه رخشانش دیگر نمی تابد کاش برگردی و دوباره لحضه هایم را از وجودت گلباران کنی ! کاش برگردی ای ماهم ! و باز برآسمان تیره قلبم بتابی ✍نویسنده : نیلوفر دهقان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
🔴 بلومبرگ: قیمت نفت خام برنت با یک درصد افزایش به ۱۰۶.۵ دلار در هر بشکه رسید 🔴 الجزیره: تهران در حال حاضر مشغول «مهندسی معکوس» موشک‌هایی مانند تاماهاوک ، پهپادهای ریپر، موشک‌های جاسم و بمب‌های سنگرشکن GBU-57 است، با هدف درک ساختار آنها یا توسعه جایگزین‌های محلی برای آنها. ◽️خطرناک‌ترین جنبه نه تنها در تلاش‌های خود ایران، بلکه در احتمال دریافت پشتیبانی فنی از روسیه و چین نیز نهفته است که می‌تواند دریچه‌ای به سوی افشای اسرار مربوط به سیستم‌های هدایت، پارازیت و رادارگریزی باز کند. 🔴 وزارت امور خارجه چین: ما قویاً با تحریم‌های آمریکا علیه پالایشگاه‌های نفت چین مخالفیم و قاطعانه از منافع خود محافظت خواهیم کرد./انتخاب 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
💢 💢 باسلام و عرض ادب خدمت همشهریان عزیز من بعنوان یک عضو از جامعه فرهنگیان بالاخص مدارس غیر دولتی در پاسخ به اون عزیزی که مطلبی رو در مورد شهریه و غیر حضوری بودن فعالیت مدارس غیر دولتی فرموند چند نکته رو عرض می کنم ۱ خواهر یا برادر عزیز بسیار کم لطفی است در این شرایط سخت اینگونه قضاوت کنید تمامی کارکنان مدارس غیر دولتی اعم از مدیر و معاونین هرروز طبق برنامه قبل در مدارس حضور داشتند و پاسخگوی اولیا و همکاران بودند و اداره آموزش و پرورش هم با بازرسی ها ی مداوم پی گیر بازبودن مدارس بود البته بدون حضور معلمین و طبق دستورالعمل وزارت خانه و آموزش و مدارس هرگز تعطیل نبود مگر هفته اول که کلا تعطیل بود. ۲. این شرایط تدریس و پیگیری بسیار سخت تر از حضوری است هر روز تصاویر بسیاری رو از حضور جهادی معلمین در مساجد حسینیه ها وپارکنیگها در رسانه ها مشاهده می کنید این قبیل موارد نیاز به پی گیری هماهنگی و از همه مهمتر استرس و نگرانی و هزینه براست قبض تلفن هر مدرسه و معلم و مدیر در این ایام گویای این مطلب است اولیایی که با انان تماس گرفته شده بچه هایی رو باید از خواب بیدار کرد وووو....‌ ۳_قرارداد همکاران تاریخش مشخصه و باید طبق ان بیمه و حقوق پرداخت شود و عدم اجرای ان پی گیری حقوقی دارد بماند که حقوق بعضی همکاران ما با توجه به وضعیت جدید بدلیل عدم پرداخت شهریه ها هنوز پرداخت نشده 4-طبق قانون ثبت نام مدارس غیر دولتی ولی دانش اموز باید ابتدا شهریه را نقدا یا بشکل اقساط چک تسویه کرده و قرار داد شهریه را امضا نموده تا در سامانه ثبت نام شود اما موسسان مدارس با شرایط شهرستان و بومی بودن ،شهریه راقسط بندی کرده تا هرماه پرداخت کنند . 5 خواهر یا برادر گرامی قطعا می دانم که ازروی عدم آگاهی این مطلب را ارسال کردید وگرنه مردم فهمیم بصیر و شجاع شهرم که این روزها و شبها با حضور خود حماسه می آفرینند و در روزهای سخت همدیگر را تنها نگذاشته اند از پرداخت حق قانونی کارکنان و دبیران و آموزگاران مدارس غیردولتی دریغ ندارند در مورد شهرستان یزد انطور که بنده از موسسان و همکاران غیر دولتی اطلاع دارم تمامی هزینه ها طی چک و مبالغی نقد اول سال تحصیلی تسویه و بعد ثبت نام انجام می‌شود کاش بجای پرداختن به این موضوعات مدیران ومعلمین دولتی و غیر دولتی را همراهی می کردیم خدا می داند که چقدر در رنجند مشاوران مدارس و معلمين پرورشی همه و همه دلسوزان برای اعتلای فرهنگ وآموزش کشور تلاش می کنند بیایید در هفته معلم قدر دان آنها باشیم نه رنجی بر رنجهایشان بیافزاییم از طرف یک فرهنگی 👇 https://eitaa.com/joinchat/1134690305C5b5cd5d6e8
🔹تعدادی کارت بانکی بنام احمد غلامرضایی نژاداناری در انار پیدا شده ، صاحب آن با شماره : 09137615375 تماس بگیرد. ┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄ 📲 @Anarma 🔸 Eitaa.com/anarma 🔹 Rubika.ir/anarma_ir 🚥 http://splus.ir/anarma
حضور احمد انارکی‌محمدی در میان ۲۶ نماینده بازنشرکننده مواضع رؤسای قوا 🔹️بر اساس گزارش منتشرشده در پایگاه خبری خانه ملت، شمار نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا اقدام به بازنشر مواضع رسمی رؤسای قوای کشور کرده‌اند، به ۲۶ نفر رسیده است. 🔹️در فهرست اعلام‌شده، نام احمد انارکی‌محمدی نیز در میان نمایندگان بازنشرکننده دیده می‌شود. ┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄ 📲 @Anarma 🔸 Eitaa.com/anarma 🔹 Rubika.ir/anarma_ir 🚥 http://splus.ir/anarma
و گرامیداشت ۷ اردیبهشت، روز ایمنی حمل و نقل روز ایمنی و حمل‌ونقل، فرصتی است برای یادآوری این نکته که جاده‌ها، رگ‌های حیاتی یک جامعه هستند و حفظ امنیت در آن‌ها، ضامن بقای سرمایه‌های انسانی و اجتماعی ماست. ایمنی در حمل‌ونقل تنها یک موضوع فنی یا مقرراتی نیست؛ بلکه فرهنگی است که از احترام به حقوق دیگران، مسئولیت‌پذیری و آگاهی نشأت می‌گیرد. بیاییم با شعار «ایمنی، حق همگانی است»، به خاطر عزیزانمان و برای ساختن فردایی روشن‌تر، مراقب خود و دیگران در مسیرها باشیم. ایمن راندن، بزرگترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به خود و جامعه‌مان تقدیم کنیم. اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از تلاش‌های تمامی فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل شهرستان انار که با ایثار و سخت‌کوشی برای ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ها تلاش می‌کنند، قدردانی می‌نمایم. با احترام، مهندس علی‌نژاد ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان انار ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄ 📲 @Anarma 🔸 Eitaa.com/anarma 🔹 Rubika.ir/anarma_ir 🚥 http://splus.ir/anarma
🔰محمدحسین میرحسینی با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان انار منصوب شد 🔹اسکندر مومنی، وزیر کشور به پیشنهاد استاندار کرمان، طی حکمی محمدحسین میرحسینی را به مدت چهار سال به سمت فرماندار شهرستان انار منصوب کرده است. 🔹میرحسینی که تاکنون به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان انار فعالیت می‌کرد، با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار این شهرستان به خدمت خود ادامه خواهد داد. ┄┅═☫ پایگاه خبری انارما ☫═┅┄ 📲 @Anarma 🔸 Eitaa.com/anarma 🔹 Rubika.ir/anarma_ir 🚥 http://splus.ir/anarma
خنکی تابستونت با ما!😊 💥 از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت، فروش ویژه کولرهای گازی وسلولزی 💎این فرصت طلایی رو از دست نده تا با بهترین کیفیت، خنک‌ترین تابستون رو داشته باشی. 🌱ما فقط کولر نمی فروشیم بلکه آسایش رو با تیم نصب و خدمات پس از فروش حرفه ای به خانه های شما میاریم🏠✨ 📍 آدرس: انار حدفاصل چهارراه طلاب و میدان امام خمینی(میدون شهربابکی)جنب نانوایی ،فروشگاه تهویه برتر 📞 تماس: ۰۹۱۳۹۹۱۵۱۰۸(روح الله گیوه ای) 📲 کانال ایتا: [لینک کانال تهویه برتر](https://eitaa.com/tahviye_bartar_anar )