✨𝘼𝙣𝙙𝙧𝙤𝙢𝙚𝙙𝙖✨
منو انداختی دور بی ادب 💔🌝 من زود تر از شما خوندم 🥲
پرامممم توعم خونده بودی؟
✨𝘼𝙣𝙙𝙧𝙤𝙢𝙚𝙙𝙖✨
منو یسنا خوندیم قشنگه. ولی اگه بخوام بر اساس کارنامه درخشان فریدا جان نمره بدم ۷/۱۰
آقا واقعا ۱۰ بود..
من واقعا تا آخرش نفهمیدم قاتل کیه