من و کتابهایم، گویی در رابطهای پیچیدهایم
گاهی دستهایم میلرزد از هیجانِ ناآشنایی
و گاهی از گرمایِ آشنایی.🌤
گاهی دل میدهم به کتابی نو که از راه میرسد
و گاهی برمیگردم به کتابی قدیمی.
کتابهای جدید، همچون مسافرانی ناآشنا هستند که از دشتهای دوردست آمدهاند
آغوشی گرم برای گفتگویی تازه
و چشمانی روشن برای دیدنیهای ناپیدا
هر کدام از آنها، دنیایی از جنسِ «ناشناختهها» هستند
که میگویند: «من را بخوان.»📖
اما کتابهای قدیمی...
کتابهای قدیمی، همچون پیرمردانی خردمند در کوچههای آشنایند
که سالهاست در آن گوشه نشستهاند
منتظرِ دیدار دوبارهی ما
آنان همان کتابهاییاند که میگویند:
«من را بار دیگر بخوان.»💞
ـآنِمون
من و کتابهایم، گویی در رابطهای پیچیدهایم گاهی دستهایم میلرزد از هیجانِ ناآشنایی و گاهی از گرمای
شاید پاسخ در این است:
کتابهای قدیمی، ریشههای تو هستند
کتابهای جدید، شاخههای تازهای هستند که به آسمان میرسند 🌟
بدونِ ریشه، شاخهها خشک میشوند
بدونِ شاخههای تازه، درخت، رشد نخواهد کرد.🪴
هدایت شده از چمنزارمرغابیها؛(بلک کازینز)
این یه تقدیمیه که خودم قراره نقاشیش کنم(بی پینترستی و این حرفا) 🔮🪄
در صورت تمایل اینو فور میزنید و لینکتون رو توی آبخوری میذارید. منم یه معجون مخصوص خودتون میسازم. البته برای ساختنش به مشخصات زیر احتیاج دارم تا دقیق و اختصاصی باشه. پس اگه امکان داره چند لحظه از وقت با ارزشتونو بذارید و این چند مورد رو کامل کنید:
¹. یه اسم از خودتون✨️
². رنگ مورد علاقهتون 🎨
³. عنصر مورد علاقهتون🌪
⁴. یکی از اجرام آسمانی موردعلاقهتون 🪐
⁵. گیاه مورد علاقهتون 🌵
⁶. حیوون موردعلاقهتون 🪼
⁷. رایحهی مورد علاقهتون🕯
⁸. خوراکی مورد علاقهتون 🍋🟩
یه درخواست: برای اینکه وقت کنم با جزئیات براتون درستش کنم، لطفا بعد از ساعت ²³:⁵⁹ روز شنبه ⁸ فروردین ¹⁴⁰⁵ دیگه شرکت نکنید تا یه مقدار معجون مشخصی درست کنم و مواد اولیهم تموم نشه⏳️🪿
-چاکر شما ماهور، پدی و انواع دیگر اسمها🐟
پ.ن