eitaa logo
ـآنِمون
165 دنبال‌کننده
885 عکس
267 ویدیو
2 فایل
۰ دانشجوی ادبیات فارسی/نویسنده✍🏼📚 ۰ «خواندن و نوشتن برای من، مسیری است که با اشتیاق در آن قدم نهاده‌ام.» ۰ سخنی ، حرفی ☕: https://abzarek.ir/service-p/msg/4433412 اتاق زیر پله🕯️: https://eitaa.com/zir_peleh کپی؟ فوروارد بی‌زحمت
مشاهده در ایتا
دانلود
ـآنِمون
در مسیرِ نَفَسَت چیست مزاحم شده است قاسمی داشتم اما دو سه قاسم شده است
به یتیمیِ تواین قوم چه بَد خندیدند همگی آنکه زد و آنکه نَزَد خندیدند
هدایت شده از |عـلویـات|
پرسیدند: یاعلی؛ قوی ترین آفریده‌ی پروردگار چیست؟! فرمود: کوه! اما آهن بر آن غالب است، آهن هم مغلوب آتش است، آتش نیز مغلوب آب است، خودِ آب هم که مغلوب باد است، انسان هم بر باد غلبه دارد و آن را رام میکند؛ بنابراین از باد قوی‌تر است. اما؛ انسان خودش مغلوبِ غم است! پس ؛ قوی‌ترین آفریده‌ی خداوند است... | الغارات ج۱،ص۱۸۲
هدایت شده از |عـلویـات|
انسان از هیچ‌یک از گناهان و ذنوب و گرفتاری‌ها دور نیست! اگر روزی به ما بگویند: حاضری یکی از پیامبران الهی را بکُشی؟! جواب ما منفی است، و از این سوال تعجب هم میکنیم. اگر به ما بگویند: حاضری گلوی علی‌اصغر را ببُری آیا حاضری حسین‌‌ِ‌فاطمه را تکه تکه کنی؟! و یا فرقِ علی‌علیه‌السلام را بشکافی؟! تمام جواب ها منفی است. و خودمان را از این اعمال بسیار دور میبینیم. احساس میکنیم این گناهان گناه ما نیست، و بین ما و آنها حائل های بسیاری هست. _ اعتقادم این است که ما هنوز در فضای این گناهان قرار نگرفته‌ایم! هنوز مجبور نشده‌ایم به خاطر محبوب‌ها و دوست داشتنی‌هایمان دست به هر کاری بزنیم، • در حالی که همه فرعونیم، فقط مصرهای ما کوچک و بزرگ میشود... _ علی‌صفائی‌حائری و این خداوند است که اجازه‌ی فراهم شدن شرایط گناه را به بنده نمیدهد. • از او و خواسته‌هایش راضی باشیم و از نشدن‌ها به او گله نکنیم...
دیس ایز دی اند 🤦‍♀
بچه ها یه دوتا صلوات بفرستید بیاد🌱 دمتون گرم
کتاب های خرداد ۴۰۵🧡
معتقدم برای دفاع از سرزمینم حتما نباید جنگجو باشم _اشوزدنگه
شب خوش`🌃.