من یه کتابخونم، معلومه صحبت راجب کتاب ها و دنیا های خیالی رو ترجیح میدم به صحبت کردن درمورد دنیای واقعی
https://eitaa.com/gordafarid_ferferi/3400
خب من اگه توی دنیای موازی بودم...
نمیدونم چه کشوری.. احتمالا ایتالیا بودم که عاشق ایران شناسی بودم و دوچرخه سوار یا اسکیت سوار حرفهای میشدم، به احتمال زیاد هم نویسندگی رو هنوز دوست داشتم ...