هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
تا حالا فکر کردید چرا هیچ جنبشی هیچ جریانی جای عاشورا رو نمی گیره؟
طبق قاعده باید جریان عاشورا در نبود رسانه و طرفدار و ... سرکوب می شد و هیچ صدایی ازش در نمی اومد...
خیلی سعی می کنن عاشورا رو همسطح سازی کنن
اما جایگزین نمی گیره...
حتی هم سطحش هم نمی یاد
حتی وقایعی مثل غزه که سنگینی بسیار دارن بازم نمی تونن جایگزین عاشورا بشن
تا حالا بهش فکر کردید؟ چرا؟
هدایت شده از شراب و ابریشم...
.
از اونجایی که اولین شهید بنیهاشم حضرت علیاکبر هستند و قبل از ایشون هیچ کس از فرزندان رسولالله به میدان نرفتن و اذان ظهر عاشورا توسط حضرت علیاکبر گفته شده، معلومه که نبرد اصحاب تا ظهر طول کشیده و آخرین صحابه بعد از اقامهی نماز به شهادت رسیدن.
و این سختترین و سهمگینترین اتفاق ممکنه که اولین شهید بنیهاشم حضرت علیاکبره....
یعنی اباعبدالله عزیزترین داراییش رو پیش از همه در راه خدا داده
دوست دارم تا عمر دارم روضهی حضرت علیاکبر بخونم و برای این قربانیِ اباعبدالله خون گریه کنم
آه حسین...
.
هدایت شده از برگ زیتون🌿
امروز زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام رو فراموش نکنین
هدایت شده از سبزِ متمایل به نارنجی.
مادر آب کجایی پسرت آب نخورد..
پدر خاک کجایی پسرت خاک نشد💔
Mahmood Karimi ~ Music-Fa.ComMahmood Karimi - Peyghame Karbala (128).mp3
زمان:
حجم:
4.9M
پیغامِکربلابهنجفبرد،جبرئیل
یا مرتضی علی پسری داشتی.. چه شد؟ 💔
•••
پیغامِعلقمهبهبقیعبرد،جبرئیل
ام البنین بگو.. پسری داشتی، چه شد؟ 💔
هدایت شده از دُخآن🌘
به نظر من بیاین هر کدوممون یه مهارت یاد بگیریم و نذر کنیم با اون مهارت به کار امام زمان بیایم
به امید این که زمان برپایی دولتش بتونیم هرکدوم یه گوشه از تشکیلات رو دست بگیریم
شام غریبان حسین امشب است
واویلا واویلا💔
بر سر و بر سینه زنان زینب است
واویلا واویلا💔