eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.3هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
254 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰ابن خالوية، متوّفي ۳۷۰ و ابن عساكر متوّفي ۵۷۱ از قول عایشه نقل می‌کنند. از او در مورد علی (علیه السّلام) پرسیدند. عایشه گفت او بهترین انسان است و هیچ کس در این تردید نمی‌کند مگر اینکه کافر باشد. 🔻عن عطاء قال سألت ‌عائشة ‌عن ‌علي رضي الله عنهما، فقالت ذاك خير البشر لا يشك فيه إلا كافر. 📜إعراب ثلاثين سورة، ص148 تاريخ دمشق لابن عساكر، ج42، ص374 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
💎در منابع مختلف، روایات متعدّدی ذیل آیة ۴۰ سورة نبأ با این مفهوم وجود دارد. اینکه در روز قیامت کافر می‌گوید ای کاش خاک بودم. یعنی ای کاش علویّ و شیعه و از موالیان أبوتراب بودم. 🔻عَنْ أَبِي بَصِيرٍ وَ عَنْ سَعِيدٍ اَلسَّمَّانِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ (عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ)، قَالَ: قَوْلُهُ تَعَالَى «يَوْمَ يَنْظُرُ اَلْمَرْءُ مٰا قَدَّمَتْ يَدٰاهُ وَ يَقُولُ اَلْكٰافِرُ يٰا لَيْتَنِي كُنْتُ تُرٰاباً» يَعْنِي عَلَوِيّاً يُوَالِي أَبَا تُرَابٍ. 📜البرهان في تفسير القرآن، ج ۵، ص ۵۷۱ 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🔰هرچی‌ام تلاش کنی...هرچی‌ام عبادت کنی...هرچی خودتو به زحمت بندازی...به جسمت فشار بیاری...اگه از سر تسلیم نباشه فایده نداره...حتّی اگه تو دلت نسبت به کارای خدا (خلق و رزق و . . .) یا باید و نبایدای خدا (قوانین دین) اعتراضی باشه مبتلاء به مرتبه‌ای از شرک شدی...نظرت رو با نظر خدا یکی کن...با خدا هم نظر نباشیم مشرکیم...رضایت به ولایت تکوینی و تشریعی إلهی لازمه‌ی توحیده... 🔻عَنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ يَحْيَى اَلْكَاهِلِيِّ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ: لَوْ أَنَّ قَوْماً عَبَدُوا اَللَّهَ وَحْدَهُ لاَ شَرِيكَ لَهُ وَ أَقَامُوا اَلصَّلاَةَ وَ آتَوُا اَلزَّكَاةَ وَ حَجُّوا اَلْبَيْتَ وَ صَامُوا شَهْرَ رَمَضَانَ ثُمَّ قَالُوا لِشَيْءٍ صَنَعَهُ اَللَّهُ أَوْ صَنَعَهُ اَلنَّبِيُّ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ أَلاَّ صَنَعَ خِلاَفَ اَلَّذِي صَنَعَ أَوْ وَجَدُوا ذَلِكَ فِي قُلُوبِهِمْ لَكَانُوا بِذَلِكَ مُشْرِكِينَ ثُمَّ تَلاَ هَذِهِ اَلْآيَةَ «فَلاٰ وَ رَبِّكَ لاٰ يُؤْمِنُونَ حَتّٰى يُحَكِّمُوكَ فِيمٰا شَجَرَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ لاٰ يَجِدُوا فِي أَنْفُسِهِمْ حَرَجاً مِمّٰا قَضَيْتَ وَ يُسَلِّمُوا تَسْلِيماً» ثُمَّ قَالَ أَبُو عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ فَعَلَيْكُمْ بِالتَّسْلِيمِ. 📜الكافي ج ۲، ص ۳۹۸ 📎پ،ن: پَر روایت حتّی کسایی که به ظاهر أهل عبادت هستند رو هم میگیره...اونایی که رو بازی می‌کنند که هیچ...رسماً میگن قبول نداریم...علناً اعتراض می‌کنند...روایت می‌فرماید به ظاهر هم عبادت می‌کنی، ببین تو دلت چخبره؟ از سر تسلیم هست یا از درون داری نِق می‌زنی؟ هر چیزی که از دلش، عدم رضایت نسبت به قوانین و اراده و خواست خدا بیرون بیاد سطحی از شرکه... 🤲کارمون داره سخت میشه مولا...مدد بده💔 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
بیاد آزادشده‌ی حضرت زینب شهید مجید قربانخانی 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️آیا أهالی فلسطین ناصبی هستند؟؟ 🗣آیت اللّه طبسی (حفظه اللّه) 📌آیت اللّه خویی (رحمه اللّه) در نجف برای آن‌ها مجلس دعا می‌گرفت 📌آیت اللّه گلپایگانی (رحمه اللّه) در قم برای پیروزی آن‌ها مجلس دعا می‌گرفت 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
خسته‌ام از بس که بوسیدم تو را از راه دور من شدم مهمان ویرانه، تو مهمان تنور❤️‍🔥 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
بیاد سردار تنگه أحد شهید مرتضی جاویدی 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🔰مردم مدینه از مردم مکّه، هفتاد برابر بدتر هستند...مردم مکّه آشکارا کفر می‌ورزیدند...مردم مدینه منافقانه إنکار می‌کردند. 🔻عَنْ أَبِي بَصِيرٍ عَنْ أَحَدِهِمَا عَلَيْهِمَا اَلسَّلاَمُ قَالَ: إِنَّ أَهْلَ مَكَّةَ لَيَكْفُرُونَ بِاللَّهِ جَهْرَةً وَ إِنَّ أَهْلَ اَلْمَدِينَةِ أَخْبَثُ مِنْ أَهْلِ مَكَّةَ أَخْبَثُ مِنْهُمْ سَبْعِينَ ضِعْفاً. 📜الكافي، ج ۲، ص ۴۱۰ 📎پ،ن: نکاتی رو عرض می‌کنم... 1⃣ یکی اینکه جایگاه منافق رو بشناسیم...ضربه‌ای که منافق میزنه به مراتب سنگین‌تره...عامل دشمن بیرونی هم منافق داخلیه...به تبع مقابله کردن با منافق و شناسی منافق هم سخت‌تره... 2⃣ با توجّه به صفاتی که تو روایت ذکر شده، میشه گفته روایت ناظر به فضای غالب در مکّه و مدینه‌اس...وگرنه در مکّه هم منافقینی بودند که نفاقشون صدها برابر از نفاق مردم مدینه شدیدتر و حرفه‌ای‌تر بود... 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
کَسَم علیست، در آن‌ بی‌کسی که می‌گویند به عزّت و شرف لا إله إلّا اللّه😔 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🔰چطور میشه کسی مؤمن باشه، ولی با گروهی که شدیدترین عداوت رو نسبت به جامعه ایمانی داره کاری نداشته باشه؟ 📖 لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَٰوَةٗ لِّلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱلۡيَهُودَ وَٱلَّذِينَ أَشۡرَكُواْۖ... (المائدة، ۸۲) 🔖 مگه در رأس همه مؤمنین، مولا نیست؟ مگه مولا أمیرالمؤمنین نیست؟ چطور میشه من داعیه‌دار ولایت مولا باشم ولی با سخت‌ترین دشمنان مولا و کسایی که کمر بستن نام مولا رو ریشه‌کن کنن، کاری نداشته باشم؟ یه موضع‌گیری، یه حرفی، یه کاری... 🧐 چطور میشه کسی با جبت و طاغوت مشکل داشته باشه، ولی با یهود مشکل نداشته باشه؟ مگه اوّلی و دوّمی مرتبط با یهود نبودند؟ مگه رهبران نفاق، تربیت‌یافتگان جریان یهود و مشرکین نبودند؟ بعد میشه نسبت به فلانی و فلانی بغض داشته باشم، ولی با کسایی که اینا رو تربیت کردند و بهشون خط می‌دادند کاری نداشته باشم؟ 🔻أَمَّا مَا قَالَ لَكَ اَلْخَصْمُ «بِأَنَّهُمَا أَسْلَمَا طَوْعاً أَوْ كَرْهاً؟» لِمَ لَمْ تَقُلْ «بَلْ إِنَّهُمَا أَسْلَمَا طَمَعاً»؟ وَ ذَلِكَ أَنَّهُمَا يُخَالِطَانِ مَعَ اَلْيَهُودِ (الاحتجاج، ج ۲، ص ۴۶۱) 🔮مگه منافقین جادّه‌صاف‌کن یهود و مشرکین نبودند؟ مگه أوّلی و دوّمی باب نفوذ یهود و مشرکین تو جامعه اسلامی نبودند؟ 📌عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ: فِي قَوْلِ اَللَّهِ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى «أَ لَمْ تَرَ إِلَى اَلَّذِينَ أُوتُوا نَصِيباً مِنَ اَلْكِتٰابِ يُؤْمِنُونَ بِالْجِبْتِ وَ اَلطّٰاغُوتِ» فُلاَنٍ وَ فُلاَنٍ «وَ يَقُولُونَ لِلَّذِينَ كَفَرُوا هٰؤُلاٰءِ أَهْدىٰ مِنَ اَلَّذِينَ آمَنُوا سَبِيلاً» يَقُولُونَ لِأَئِمَّةِ اَلضَّلاَلِ وَ اَلدُّعَاةِ إِلَى اَلنَّارِ هَؤُلاَءِ أَهْدَى مِنْ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَوْلِيَائِهِمْ سَبِيلاً «أُولٰئِكَ اَلَّذِينَ لَعَنَهُمُ اَللّٰهُ وَ مَنْ يَلْعَنِ اَللّٰهُ فَلَنْ تَجِدَ لَهُ نَصِيراً `أَمْ لَهُمْ نَصِيبٌ مِنَ اَلْمُلْكِ» يَعْنِي اَلْإِمَامَ وَ اَلْخِلاَفَةَ «فَإِذاً لاٰ يُؤْتُونَ اَلنّٰاسَ نَقِيراً» عَنِ اَلنَّاسِ اَلَّذِينَ عَنَى اَللَّهُ. (بصائرالدرجات، ج ۱، ص ۳۴) 🙈پس چرا این طیف تو جلساتشون یه موضع‌گیری صریح بر علیه یهود نمی‌کنند؟ مگه منافقین، عوامل میدانی یهود و مشرکین نبودند؟ مگه برنامه‌نویس مکتب خلافت، جریانی غیر از جریان یهود و مشرکین بود؟ 😡اینا رو پای جهالت بذاریم یا خیانت؟ 🙋‍♂این چه پیروی از علیّ بن أبی طالب (علیه السّلام) هست که باعث میشه گاهی با یهود و مشرکین هم‌صدا بشید؟ مولا کِی با یهود و مشرکین مخرج مشترک پیدا کرد؟ 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
بیاد شهید محمدرضا دهقان 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
4_5809975885352145578.mp3
13.25M
🎙رمضان‌های نجف 🔰 کربلایی امیر کرمانشاهی 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
♻️مردم، مأمور به شناخت أهلبیت (علیهم السّلام) هستند. وظیفشونه برن دنبال این داستان...نه اینکه بشینن منتظر باشن یکی بیاد در گوششون بگه...وظیفه دارن أمورات خودشون رو به أئمّة (علیهم السّلام) عرضه کنن...مأمور به تسلیم در برابر نظر امامان خود هستن...اگه کسی خودشو به زحمت بندازه...نماز و روزه و عبادات طاقت‌فرسایی رو انجام بده...ولی بنای این رو نداشته باشه که دنبال حضرات آل اللّه (علیهم السّلام) راه بیفته و خودشو با اونا تنظیم کنه...همین باعث میشه مشرک به حساب بیاد... 🔻عَنْ عَمِيرَةَ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ سَمِعْتُهُ يَقُولُ: أُمِرَ اَلنَّاسُ بِمَعْرِفَتِنَا وَ اَلرَّدِّ إِلَيْنَا وَ اَلتَّسْلِيمِ لَنَا ثُمَّ قَالَ وَ إِنْ صَامُوا وَ صَلَّوْا وَ شَهِدُوا أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اَللَّهُ وَ جَعَلُوا فِي أَنْفُسِهِمْ أَنْ لاَ يَرُدُّوا إِلَيْنَا كَانُوا بِذَلِكَ مُشْرِكِينَ. 📜الكافي، ج ۲، ص ۳۹۸ 📎پ،ن: خدایا، تو شاهد باش ما سر جنگ نداشتیم و نداریم...ما رو پیرو مولا بمیران...اگه با ولایت و محبّت مولا بریم اون دنیا، همه چی حلّه...ولی مهم اینه که با این حال بریم... 📖مَن جَآءَ بِٱلۡحَسَنَةِ فَلَهُۥ خَيۡرٞ مِّنۡهَا وَهُم مِّن فَزَعٖ يَوۡمَئِذٍ ءَامِنُونَ (النّمل، ۸۹) 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
799.7K
🕯الوداع... 📍حرم أمیرالمؤمنین (علیه السّلام) 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
بسته حفظ مدرسه امام رضا علیه السلام.pdf
120.4K
📃 بسته حفظ موضوعی آیات مرتبط با امامت و فضائل أمیرالمؤمنین (علیه السّلام) 📌این مجموعه، تمام آیات مرتبط نیست...برخی از آیات مرتبط با موضوع مذکور است... 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
💥عید که میشه، خوشحال باشیم یا ناراحت؟😊 📚مرحوم کلینی (رحمه اللّه) در الکافی، شیخ حرّ عاملی (رحمه اللّه) در وسائل الشّیعة و دیگر منابع حدیثی مثل من لایحضره الفقیه، تهذیب الأحکام، علل الشّرایع، بحارالأنوار و . . . روایتی را در مورد محزون بودن أهلبیت (علیهم السّلام) در جمیع أعیاد نقل کرده‌اند. ✍ مرحوم صاحب وسائل مبتنی بر این روایت به خاطر غصب حقّ آل اللّه (علیهم السّلام)، فتوا به استحباب غم و حزن دردل داشتن در عید فطر و قربان داده است. 🔖 «بَابُ اِسْتِحْبَابِ اِسْتِشْعَارِ اَلْحُزْنِ فِي اَلْعِيدَيْنِ لاِغْتِصَابِ آلِ مُحَمَّدٍ حَقِّهِمْ» 💎متن روایت چنین است که امام باقر (علیه السّلام) فرمود هیچ عیدی برای مسلمین (حتّی عید فطر و قربان) نیست، مگر اینکه خدا برای آل محمّد غم و اندوهی را تجدید می‌کند و آن‌ها محزون می‌شوند. راوی پرسید چرا؟ حضرت فرمود چون آن‌ها حقّ خود را در دستان غیر می‌بینند. 🔻عَنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ ذُبْيَانَ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ: قَالَ يَا عَبْدَ اَللَّهِ مَا مِنْ يَوْمِ عِيدٍ لِلْمُسْلِمِينَ أَضْحًى وَ لاَ فِطْرٍ ، إِلاَّ وَ هُوَ يُجَدِّدُ اَللَّهُ لآِلِ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمُ اَلسَّلاَمُ فِيهِ حُزْناً قَالَ قُلْتُ: وَ لِمَ قَالَ إِنَّهُمْ يَرَوْنَ حَقَّهُمْ فِي أَيْدِي غَيْرِهِمْ. 📜تفصیل وسائل الشیعة إلی تحصیل مسائل الشریعة، ج ۷، ص ۴۷۵ الكافي، ج‏4، ص 169 📎پ،ن: چندتا نکته... 1⃣علی القاعده این حزن و اندوه تا ظهور حضرت حجّت ادامه خواهد داشت. چون تا ظهور، حقّ غصب‌شده‌ی حضرات به طور کامل به دست خودشون برنمی‌گرده. 2⃣نکته دوّم اینکه این دست روایات نمی‌خوان بگن دسته عزا راه بندازیم. نمیگن تبریک نگیم. نمیگن لباس مشکی بپوشیم. نه. ولی حضرت فرمود ما شادی محض نداریم. چون فضا اینجوریه. چون مسیر هدایت منحرف شده. لذا نمیشه سرخوش بود. البته تبریک میگیم. لباس نو هم می‌پوشیم. چون خود أهلبیت (علیهم السّلام) دستور دادند و خودشون چنین عمل می‌کردند. ولی تو دلمون ناراحتیم. تو دلمون غم إنتظار حجّت خدا رو داریم. تو دلمون اندوه غصب حقّ أئمة (علیهم السّلام) رو داریم. چون خود حضرات، این غصّه و این اندوه رو تو دلشون داشتن. 📌با دنبال کردن هشتک میتونید بقیه مطالب مرتبط رو دنبال کنید..‌‌. 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
36.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️شما زبان مذهب هستید... 🗣آیت اللّه طبسی (حفظه اللّه) ♻️قدر این نعمت را بدانید...قدر انقلاب...خون شهداء...ولیّ فقیه...امنیت... 📌فکر نکنید اگر نباشید اتّفاقی می‌افتد... 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
📊 ابن محمّد الجوزي، متوفّي ۵۹۷ به سند خودش از قول پسر أحمد بن حنبل نقل می‌کند که پدرم حدیث سفینة را برای من نقل کرد. از پدرم در مورد أفضلیت پرسیدم. چه کسی برتر و أفضل است؟ پدرم گفت در باب خلافت، ابتدا ابوبکر، بعد عمر، سپس عثمان. گفتم چرا نامی از علیّ بن أبی طالب نبردی؟ چرا علیّ را ذکر نکردی؟ گفت این پسرم، علیّ بن أبی طالب از أهلبیت پیامبر است. هیچ کس قابل قیاس با آن‌ها نیست. 🔻سمعت عبد الله بن أحمد بن حنبل، يقول: حدث أبي بحديث سفينة فقلت: يا أبة، ما تقول في التفضيل؟ قال: في الخلافة أبو بكر وعمر وعثمان. فقلت: فعلي بن أبي طالب؟ قال: يا بني، علي بن أبي طالب من أهل بيتٍ ‌لا ‌يقاس ‌بهم أحد. 📜مناقب الإمام أحمد، ص219 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
من زیر خرج زندگی‌ام مانده‌ام حسین ما بچّه رعیتیم، تو أمّا توانگری📿 📎پ،ن: واقعاً که ما عجز محضیم...اگه مدیریت و عنایت و ربوبیت حضرات نباشه، عرضه تأمین کمترین ما یحتاج و مدیریت کوچک‌ترین مشکلات و مسائل رو هم نداریم... 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
1.85M
🎙روایتی از أصبغ بن نباته... ⚰ جنازه‌ای از یمن... 🧐 چرا میّت چنین وصیّتی کرده است؟ 📎 متن روایت 👇👇👇 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
شیخ غلامعلي بدرلو
🎙روایتی از أصبغ بن نباته... ⚰ جنازه‌ای از یمن... 🧐 چرا میّت چنین وصیّتی کرده است؟ 📎 متن روایت 👇👇
🔻وَ قَدْ رَوَى اَلْأَصْبَغُ بْنُ نُبَاتَةَ: أَنَّ أَمِيرَاَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ كَانَ جَالِساً فِي نَجَفِ اَلْكُوفَةِ فَقَالَ يَوْماً لِمَنْ حَوْلَهُ: مَنْ يَرَى مَا أَرَى؟ قَالُوا: مَا تَرَى يَا عَيْنَ اَللَّهِ اَلنَّاظِرَةَ فِي عِبَادِهِ؟ قَالَ: أَرَى بَعِيراً يَحْمِلُ جِنَازَةً [مَشْدُودَةً]، وَ رَجُلاً يَسُوقُهُ، وَ رَجُلاً يَقُودُهُ، وَ سَيَأْتِيكُمْ بَعْدَ ثَلاَثٍ فَلَمَّا كَانَ اَلْيَوْمُ اَلثَّالِثُ قَدِمَ اَلْبَعِيرُ، وَ اَلْجِنَازَةُ مَشْدُودَةٌ عَلَيْهِ وَ اَلرَّجُلاَنِ مَعَهُ فَسَلَّمَا عَلَى اَلْجَمَاعَةِ، فَقَالَ لَهُمْ أَمِيرُاَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ بَعْدَ أَنْ حَيَّاهُمْ: مَنْ أَنْتُمْ؟ وَ مِنْ أَيْنَ أَقْبَلْتُمْ؟ وَ مَا هَذِهِ اَلْجِنَازَةُ؟ وَ لِمَا ذَا قَدِمْتُمْ؟ فَقَالُوا: نَحْنُ مِنْ اَلْيَمَنِ، وَ أَمَّا اَلْمَيِّتُ فَهُوَ أَبُونَا وَ إِنَّهُ عِنْدَ اَلْمَوْتِ أَوْصَى إِلَيْنَا فَقَالَ: إِذَا غَسَلْتُمُونِي وَ كَفَّنْتُمُونِي، وَ صَلَّيْتُمْ عَلَيَّ فَاحْمِلُونِي عَلَى بَعِيرِي هَذَا إِلَى اَلْعِرَاقِ، وَ اِدْفِنُونِي هُنَاكَ بِنَجَفِ اَلْكُوفَةِ، فَقَالَ لَهُمَا أَمِيرُاَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ: هَلْ سَأَلْتُمَاهُ لِمَا ذَا؟ فَقَالاَ: أَجَلْ، قَدْ سَأَلْنَاهُ، فَقَالَ: يُدْفَنُ هُنَاكَ رَجُلٌ لَوْ شَفَعَ يَوْمَ اَلْقِيَامَةِ لِأَهْلِ اَلْمَوْقِفِ لَشُفِّعَ فَقَامَ أَمِيرُاَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَ قَالَ صَدَقَ أَنَا وَ اَللَّهِ ذَلِكَ اَلرَّجُلُ. 📜إثبات الهداة بالنصوص و المعجزات، ج ۳، ص ۴۹۸ إرشاد القلوب، ج ۲، ص ۴۴۰ مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، ج ۲، ص ۳۱۰ مدینة معاجز الأئمة الإثنی عشر و دلائل الحجج علی البشر، ج ۳، ص ۱۳۴ بحارالأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار علیهم السلام، ج ۹۷، ص ۲۳۳ 🌐 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam