هدایت شده از بزرگسال|🇮🇷
تو فکر کن انسان بودن سخته،
بعد ببین رشته ی انسانی رو خوندن چقدر میتونه سخت باشه.
تلگرام واقعا حالش بد. هر روز اینجوریه که وایی جنگ شددددد واااای زدنننن زدنن الان دیگه زدنن وای تهران...تهرانو زدننن.
هدایت شده از نمیدونم چیچی!
استفاده از ماژیک(فکر کنم غیر وایت برد) به عنوان لاک و استفاده از وایتکس به عنوان لاک پاکن ایده ی جالبی نبود