بچهها از فردا احتمالاً فعالیت نشه اگرم بشه خیلی کم میشه
دیگه خودتون درک کنید منِ بیچاره هم باید ۶ صبح پاشم برم مدرسه برگشتم هم تا عصر درس بخونم و شب کارام رو انجام بدم
فقط هم من نیستم همه سرشون شلوغ میشه از جمله شما
پس هیچکدوممون وقت نمیکنیم بیایم تو ایتا🤍
یه دختر INFP کلاس هشتم،
آروم و فعال و مهربون، گاهی حساس
شیفتهی طبیعت، دیوونهی فضا
عاشق کتاب و شعره و خودش هم گاهی شعر میگه و داستان مینویسه،
با موزیکاش زندگی میکنه و تنها راه برای بیان احساساتش هستن،
۷۰٪ اوقات خوشحاله و یه دلقک به تمام معناست ولی خب ساید پرانرژیش رو فقط به بعضیا نشون میده
اَختَرَکٔ؛
📜نامهی جدید! تولدت کیه؟ #صندوقچهٔاسرار؛
دومین روزِ آخرین ماه(عاشق گیج کردن🤣)
هدایت شده از صندوقچهٔ اَسرار؛
📜نامهی جدید!
خواهر یا برادر داری؟
#صندوقچهٔاسرار؛
اَختَرَکٔ؛
📜نامهی جدید! خواهر یا برادر داری؟ #صندوقچهٔاسرار؛
بنده هم بچهی اولم هم بچهی آخر🤏🏻